به گزارش پایگاه خبری نشان :

جشن تولد سوفیا دختر منوچهر هادی و یکتا ناصر برگزار شده است سوفیا در این جشن تولد سه ساله شده است و یکتا ناصر هم با گذاشتن عکسی از نوزادی او از بودن او و به دنیا آمدنش احساس عاشقانه ای داشته است . منوچهر هادی کارگردان سینمایی است که به تازگی کارگردانی سریال خانگی دل را بر عهده داشته است و با انتشار اولین قسمت این سریال سود خوبی کرده است .

JCbG0xaGcWFW

7btrc0un4n2z

منوچهر هادی در توضیح عکس های فوق نوشت: دخترم سوفیای قشنگم تولدت مبارک پییییییییییییییییییییییدر جونم.

یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت:«سه سال پیش در همین ساعت اعجاب انگیز ترین احساس دنیا را تجربه کردیم با هم به دنیا آمدن تو و مادر شدن من و تا ابد عاشق ماندن من»

یکتا ناصر بازیگران زن سینما,تئاتر و تلویزیون ایران متولد ۱۲ آبان ماه ۱۳۵۷ در تهران می باشد و ۳۹ سال سن دارد.

تحصیلات : مهندسی محیط زیست با گرایش منابع طبیعی می باشد.

وی بازیگری را در تلویزیون سال ۱۳۷۶ با سریال گل های کاغذی و در سینما با فیلم ساقی در سال ۸۰ شروع نمود

او نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر در سال ۹۰ ، برای فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه می باشد.

وی در سال ۹۴ با منوچهر هادی از کارگردانان سینما ازدواج کرد.

منوچهر هادی متولد سال ۱۳۵۱ می باشد و اصالتا کلپایگانی می باشد.

وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود. در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.

وی تا کنون کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) و فیلم کارگر ساده نیازمندیم و … انجام داده است.

در تلویزیون نیز کارگردانی چند سریال از جمله : خداحافظ بچه ,آمین و خوب بد زشت را کارگردانی کرده است .

وی به تازگی در سال ۹۵ و ۹۶ سریال عاشقانه را در شبکه خانگی نیز کارگردانی کرده است که یکی از پرستاره ترین سریالهای اخیر می باشد.

تابناک ، افکار نیوز ، آریا پیکس