به گزارش پایگاه خبری نشان :

الهام طهموری بازیگر سریال پدر که این روزها با نقش وارش در سریال وارش که سریالی گیلانی است در شبکه سه حضور پیدا کرده است به برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما رفته است این بازیکر که در این سریال یکی از نقش های اصلی را برعهده دارد زنی تنهاست که به تازگی زایمان کرده و همسر خودش جواد را از دست داده است و دچار خواستگار زن داری به نام تراب شده است که فرد لات و بد نامی است 

الهام طهموری بازیگر سریال وارش این عکس را از مصاحبه اش در برنامه سلام صبح بخیر در اینستاگرام منتشر کرد.

r6kf4bH0yP7y

Xqiic6EKF7Jt

الهام تهموری بازیگر نقش مهتاب در سریال پدر متولد ۱۶ فروردین ماه و زاده اصفهان است او به تازگی با حامد احمدجو ازدواج نموده متاسفانه اینکه الهام طهموری متولد چه سالی است اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

الهام طهموری بازیگر جوان تلویزیون ایران پس از گذراندن دوره های بازیگری وارد عرصه بازیگری شد. او در سریال نفس گرم توانست استعداد خود را در هنر بازیگران به نمایش بگذارد.

همچنین بخوانید :  عکس های جالب بازیگران زن در پشت صحنه سریال نفس گرم

سریال نفس گرم به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در سال ۱۳۹۴ ساخته شد. محمد مهدی عسگرپور و طلا معتضدی نویسندگان این سریال می باشند. نفس گرم محصول شبکه اول سیما است. موسیقی آن ساخته کارن همایونفر و خواننده تیتراژ آن علی زند وکیلی است.

سریال نفس گرم شاید شروع دیده شدن خانم الهام طهموری و کشف استعدادهای این بازیگر جوان کشورمان بود هرچند که در این سریال نقشی کوتاه و کم رنگ داشت.

الهام طهموری پس از مجموعه نفس گرم در فیلم سینمایی “تقصیر من نیست” نقش آفرینی نمود و پس از آن در سال ۹۷ با ایفای نقش مهتاب در سریال پر مخاطب پدر، دختر حاج علی و خواهر حامد در قاب تلویزیون دیده شد.

فیلم شناسی الهام طهموری سریال ها به ترتیب سال ساخت :

سریال پیک راستان : به کارگردانی اکبر خواجویی، تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی و محصول سال ۱۳۸۹– ۱۳۹۰ است. سریال نفس گرم ( نقش سمیرا ) : به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در سال ۱۳۹۴ ساخته شد. افکار نیوز