به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیرحسین بزرگزادگان مدیر رسانه‌ای برنامه «عصر جدید» درباره وضعیت جسمانی احسان علیخانی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از ابتلای خود به آنفلوآنزا خبر داده بود به رکنا گفت: احسان علیخانی به دلیل سرماخوردگی و آنفلوآنزا شب گذشته در بیمارستان بستری و بعد از چند ساعت هم مرخص شد.

وی درباره اینکه علیخانی می‌تواند صحبت کند یا خیر و از وضعیت سلامتی خود بگوید، توضیح داد: صدای علیخانی به شدت گرفته و هنوز باید استراحت کند.

nv7smL4noyr0

بزرگزادگان همچنین درباره حضور علیخانی در برنامه ویژه شب یلدای «شب آرام» به میزبانی رشیدپور که پیش‌تر درباره آن اطلاع‌رسانی شده بود نیز بیان کرد: پزشکان گفته‌اند حداقل چند روز باید استراحت کند و حال علیخانی چندان مساعد نیست. با این وضعیت سخت است که بخواهد سر برنامه زنده حاضر شود، گریم شود و ساعاتی آنجا بماند، اما هنوز مشخص نیست و باید دید تا شب وضعیت جسمانی او چگونه خواهد بود.

به گزارش مهر، برنامه «شب آرام» با اجرای رضا رشیدپور امشب ۲۹ آذر از ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و قرار بود احسان علیخانی مهمان ویژه این برنامه باشد که احتمالاً به دلیل وضعیت جسمانی وی نتواند در این برنامه حضور یابد./ رکنا