به گزارش پایگاه خبری نشان :

کشیدن سیگار برای سلامتی انسان مضر است. سیگار نه تنها موجب آسیب زدن به سلامتی فرد می‌شود بلکه از نظر اقتصادی نیز به فرد ضرر وارد می‌کند. حال اگر فردی سیگاری در هنگام کشیدن سیگار نکات ایمنی را رعایت نکند این ضرر و زیان می‌تواند بیشتر نیز باشد. مانند یک راننده اهل یورک شایر انگلیس که عدم رعایت نکات ایمنی حین کشیدن سیگار در داخل خودرو، چیزی نمانده بود منجر به مرگش شود.

034NcUTDwMMa

این راننده که هویتش مشخص نشده پس از استفاده از خوشبوکننده هوا قصد سیگار کشیدن در داخل خودرو را داشت که ناگهان خودروی او منفجر شد. در این حادثه راننده به طور معجزه آسایی از مرگ گریخت. بنا به گزارش منچستر اوِنینگ نیوز این انفجار ناگهانی که بعدازظهر روز شنبه ۱۴ سپتامبر رخ داد، موجب آسیب شدید به این خودرو و همچنین لرزش شیشه‌ ساختمان‌های مجاور شد. همسایگان به این روزنامه گفتند که آن‌ها صدای انفجار ناگهانی را در خیابان شنیدند و موجب ترس و وحشت آن‌ها شد.

oKBoLybOtOln

در تصاویری که منتشر شده است آسیب وارد شده به این خودرو را نشان می‌دهد. پلیس و آتش‌نشانی یوکر شایر تایید کرد که استفاده زیاد از خوشبوکننده هوا و سپس روشن کردن سیگار علت این انفجار بوده است. پلیس با بستن خیابان به همراه آتش‌نشانان حاضر در محل وقوع انفجار به بررسی این حادثه پرداختند. این انفجار در یک خیابان شلوغ در هالی فاکس یورک شایر رخ داد. بنا به گزارش مطرح شده در این حادثه به راننده و یا فرد دیگری آسیب جدی وارد نشد و گفته می‌شود که راننده خودرو تنها دچار جراحات سطحی شده است./باشگاه خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان