به گزارش پایگاه خبری نشان :

جلسات دادگاه و قرار گرفتن روی صندلی متهم یا شاکی اغلب استرس‌زا و در برخی مواقع کسل کننده است. اما یک وکیل آمریکایی ایتالیایی الاصل برای غلبه بر این مشکل دست به ابتکاری جالب  زد.  

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب و در عین حال جالب این وکیل آمریکایی را در دادگاهی در این کشور به تصویر می‌کشد. " مَک اِنانی" در حالی که آماده دفاع از موکلش می‌شد ناگهان اقدام به رپ خوانی در جلسه دادگاه کرد.

Vn1iLB5TVcHN

این اتفاق روز دوشنبه ۱۶ دسامبر و هنگامی رخ داد که قرار بود " کریستین لوپز" ۲۴ ساله اهل ایالت  رودآیلند آمریکا به اتهام تخلف رانندگی در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد. لوپز به اتهام پارک غیرمجاز در خیابان و رانندگی با سرعت زیاد قرار بود مورد محاکمه قرار گیرد. در حالی که همه منتظر دفاع انانی از لوپز بودند ناگهان او شروع به رپ خوانی سرود کریسمس کرد.   ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه‌ای را که این وکیل مشغول رپ خوانی است نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود انانی با انرژی در حالی که میکروفون در دست دارد شروع به رپ خوانی می‌کند. این اقدام وکیل موجب شگفتی حاضران در جلسه دادگاه شد.  

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی پربازدید تبدیل شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۳.۱ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری اقدام انانی را جالب توصیف کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چقدر جالب. چطور حاضران در دادگاه توانستند خود را جدی جلوه دهند، من اگر در آنجا بودم از خنده می‌مردم.»/ باشگاه خبرنگاران