به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیرحسین آرمان بازیگر ایرانی سریال مانکن که پیش از این ها در سریال تلویزیونی پریا دیده شده بود سلفی لوکس خود را در خودروی لاکچری اش به ثبت رسانده است این بازیگر تلویزیونی و سینمایی با اینکه جوان است اما فیلم های بسیار خوبی را در کارنامه خود دارد و به تازگی وارد دنیای تبلیغات نیز شده است جزئیات بیشتر درباره این خبر را در نیک صالحی ببینید

سلفی لاکچری امیرحسین آرمان بازیگر ایرانی

امیرحسین-آرمان-بازیگر-ایرانی-1

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر ایرانی

نام اصلی : امیرحسین آرمان

تولد: ۱۴ آبان ۱۳۶۱

ملیت: ایران

پیشه: بازیگر و خواننده

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۳ – تاکنون

تحصیلات: لیسانس طراحی دکوراسیون داخلی امیرحسین آرمان بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران است.

او یک برادرکوچکتر از خودش به نام سامان دارد و مادرش منیر رفیعی، مشاور خانواده است. تحصیلات امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در دبیرستان تجربی خواند اما از همان موقع به هنر گرایش پیدا کرد و تصمیم بر تغییر رشته به هنر گرفت اما موفق به قبولی در آزمون آن نشد.

پس ازکنکور در رشته‌ی زبان قبول شد اما نرفت و به خدمت سربازی رفت. بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواند که آن را هم ادامه نداد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته طراحی دکوراسیون داخلی دنبال کرد.

همچنین بخوانید :  مذاکره با مصطفی زمانی برای سریال حضرت موسی (ع)!+تصاویر

امیرحسین آرمان از شروع فعالیت هنری تا به شهرت رسیدن

از سال ۷۹-۷۸ فعالیت هنری خود را همان زمان با تحصیلش با تمرین‌های تئاتر در کرج آغاز کرد و در سال۱۳۸۱ با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخت.

سال ۸۳ به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شد. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کرد. امیرحسین آرمان بازیگر نقش باربد در مجموعه “ممنوعه”

امیر حسین آرمان در سریال “ممنوعه” که پخش آن در نمایش خانگی صورت گرفت و با استقبال زیادی روبه رو شد به ایفای نقش پرداخته است.

او در این فیلم با نقش باربد درخشیده و با بازیگرانی همچون میلاد کی مرام ، الهه حصاری ، شیدا یوسفی ، فاطمه گودرزی ، امیر جعفری و آناهیتا درگاهی همبازی شده است. امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. سرپوش