به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کیقباد مصطفایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت ساعت 02:50 دقیقه روز جمعه 29 آذرماه ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، از وقوع یک فقره تیرخوردگی منجر به فوت فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای توابع شهر دهدشت مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در کمترین زمان ممکن موضوع در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: تحقیقات اولیه حاکی از قتل این فرد بود که با هماهنگی مقام قضایی، مظنون به قتل که همسر سابق مقتول بود، دستگیر و در اعترافات خود انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان و اسلحه بکار رفته نیز کشف و پرونده به همراه متهمه و دیگر همدستان احتمالی، به مرجع قضایی احاله و در حال رسیدگی است.

مصطفایی ابراز کرد: متعاقب این موضوع، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران در ساعت 22:30 روز شنبه 30 آذرماه از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به قتل و جرح راننده و سرنشین یکدستگاه خودرو سمند در محله کارکنان گچساران مطلع که با هماهنگی مقام قضایی، سریعاً عاملین قتل که دو برادر بودند شناسایی و دستگیر و سلاح بکار رفته نیز کشف شد.

وی افزود : قاتل انگیزه خود را تشخص نادرست در شناسایی مقتول با فردی که قبلا برادر وی را تهدید کرده بود اعلام و ضمن ابراز ندامت بیان داشته که در شناسایی فرد مورد نظر اشتباه کرده که پرونده در مرجع قضایی مفتوح و در حال رسیدگی است.

سرهنگ مصطفایی خاطرنشان کرد: در ادامه این وقایع در ساعت 15:14 دقیقه روز دوشنبه مورخه  یکم دی ماه جسد فردی به هویت معلوم در زمنی‌های کشاورزی واقع در جاده قدیم دهدشت به بهبهان کشف که آثار ضرب و جرح مشهود در جسد، احتمال قتل وی را تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: موضوع با هماهنگی مقام قضایی تحت پیگیری ویژه پلیس قرار دارد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن زوایای پنهان قضیه روشن و قاتل یا قاتلان احتمالی شناسایی و دستگیر شوند.

مصطفایی بیان کرد: آنچه حائز اهمیت است بر اساس تحقیقات انجام شده ، دو فقره قتل و کشف این جسد هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و پلیس استان در کمتر از 24 ساعت قاتلان دو قتل اولیه را شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی  نموده و موضوع و چگونگی کشف جسد در ورودی شهر دهدشت، نیز تا روشن شدن زوایای پنهان قضیه در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد./تسنیم