به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۰۸:۰۰ دقیقه صبح امروز با دریافت خبر رخداد این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۰ را به محل حادثه در بزرگراه شیخ فضل الله نوری جنوب به شمال جنب مجتمع کورش اعزام کرد.

اسماعیل گشایش رئیس ایستگاه ۱۰ آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه اتوبوس شهری که به دلیل نامعلوم کنترل خودرو از راننده خارج شده بود به دو دستگاه پراید برخورد کرده و ناگهان از مسیر خود خارج گردیده و بعد از آن به فضای سبز کنار بزرگراه و عبور از فضای سبز و گاردریل به داخل کوچه منحرف و به دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ برخورد کرده و سرانجام از حرکت بازایستادند.

رئیس ایستگاه ۱۰ توضیح داد: این حادثه یک مصدوم که راننده اتوبوس بود که که قبل ازرسیدن نیرو توسط رهگذران خارج گردیده بودند و پس از حاضر شدن آتش نشانان در محل مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله بعد از قطع کردن برق خودروهای خسارت دیده و نیز اطمینان از عدم نشت بنزین، با گذاشتن علائم هشدار دهنده، صحنه حادثه را برای تردد خودروهای عبوری ایمن کردند.

اسماعیل گشایش علت بروز این تصادف را از سوی پلیس راهوردر دست بررسی ذکر کرد و افزود: آتش نشانان پس از پاکسازی محل، خودروهای تصادفی را به حاشیه امن خیابان منتقل کردند و برای انتقال به پارکینگ محل را تحویل عوامل راهور دادند./ مهر