به گزارش پایگاه خبری نشان :

گاهی چهره جوان و شک برانگیز یک مادر می تواند او را به جای نامزد پسرش هم جا بزند ، مثل زن 50 ساله ای که هیچ کس نمی تواند باور کند مادر پسر جوانش است و اکثرا آنها نامزد هم تصور می شوند.

 

50-Year-Old Mother Often Gets Confused with Her Sons’ Girlfriends

2MWIIEyFMyL0

مادر 50 ساله در کنار 2 پسر و همسرش

دردسر جوانی بیش از حد مادر 50 ساله برای پسرش

در نگاه اول به "پاسپا دیوی" زن 50 ساله ی اهل جاکارتای اندونزی هرگز نمی توانید تصور کنید که سن واقعی او چقدر است ، چهره بسیار جوان و شاداب او خیلی ها را دچار اشتباه می کند.

خانم " پاسپا" که مترجم و مادر 2 پسر جوان و نوجوان است تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت به دلیل چهره ی ناهماهنگ با سن واقعی اش در اینستاگرام بسیار مشهور شد به خصوص بعد از زمانی که پسر بزرگ او عکس دونفره ای از خودش در کنار مادر جوان 50 ساله اش منتشر کرد.

qthD3GLx3jIA

SnqvY3VF3Pcf

این زن مادر پسر جوان است یا نامزد او؟

کاربران هرگز تصور نمی کردند که این عکس مربوط به یک مادر و پسر باشد و همگی گفته بودند که شما با هم نامزد هستید و نهایتا 30 سال سن دارید اما بعد از انکه پسرجوان سن و نسبت واقعی خودش را با زنی که کنارش نشسته اعلام کرد موج نظرات پراز تعجب و.. در صفحه ی شخصی او سرازیر شد.

زن 50 ساله ی مشهور اندونزیایی می گوید:در حالیکه اکثر زنان برای حفظ جوانی و زیبایی خود به روش های مختلفی همچون جراحی های پلاستیک روی می اورند باید بگویم که جوانی من کاملا طبیعی است و این را از نسل های قبلی ام به ارث برده ام، البته سبک زندگی سالم و تغذیه طبیعی را نمی توانم ندید بگیرم./نمناک