به گزارش پایگاه خبری نشان :

خواننده های زن مطرح در دنیا به دلیل شهرت فراوانی که دارند نمی توانند به راحتی در خیابان ها رفت و آمد کنند. آنها مجبورند پوشش های مختلف را امتحان کنند. تیپ مدونا ۶۱ ساله را به همراه دخنرش در فرودگاه و در نیک صالحی ببیند.

مدونا خواننده مشهور ۶۱ ساله همراه دخترانش در فرودگاه نیویورک با تیپ بسیار متفاوتی دیده شد که از نگاه عکاسان دور نماند.
مَدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه (به انگلیسی: Madonna Louise Ciccone Ritchie)، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ ۱۶ اوت سال ۱۹۵۸، برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۳۷) در ایالت میشیگان زاده شد و فعلاً مقیم شهر لندن است.
مدونا برندهٔ جایزهٔ گولدن گلوب برای بازی در فیلم (Evita)است . بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» درسال ۲۰۰۶، ۲۰۰ میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته‌است و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروشترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده‌است .
رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق‌ترین زن هنرمند معرفی کرده‌است. مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را درسال ۱۹۸۳ ارائه داد.او در سن ۲۰ سالگی با ۳۵ دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت. طبق تخمین نشریه فوربیس در سال ۲۰۰۷، او ۳۲۵ میلیون دلار ثروت داشته‌است و پنجمین زن ثروتمند در زمینه سرگرمی‌ها بوده‌است./ نیک صالحی
 
xYNpVh6ncSK5
R8I4KgZagFZp