به گزارش پایگاه خبری نشان :

اواخر آذر ماه سال جاری درگیری بین تعدادی از وانت‌بارهای میوه فروش محله شهریور صورت گرفت که در پی وقوع این درگیری تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند. ماموران تحقیقات اولیه را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند و مشخص شد چهار برادر میوه فروش عاملان اصلی این درگیری هستند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس این درگیری به نحوی آغاز شده است که این چهار برادر با استفاده از سلاح سرد به دو فرد دیگر که با وانت اقدام به فروش میوه می‌کردند حمله کرده‌اند و آن‌ها را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند. اطلاعات دیگر نیز حکایت از این داشت که علت اصلی وقوع این درگیری جانمایی خودروها و اختلافات شخصی دیگری بوده است.

در همین راستا پلیس رسیدگی به موضوع و دستگیری عاملان این نزاع را در دستورکار خود قرار داد و روز گذشته طی یک عملیات هر چهار نفر را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه ششم پلیس امنیت منتقل کرد.

با توجه به گزارش‌های مرکز اطلاع رسانی پلیس شکات این پرونده در پی درگیری صورت گرفته به شدت از ناحیه دست و کتف مجروح شده اند و هم اکنون نیز در بیمارستان بستری هستند. متهمان نیز پس از دستگیری برای طی کردن مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده‌اند./ ایسنا