به گزارش پایگاه خبری نشان :

دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (۱۰ دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

بر این اساس خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

کسانی که یارانه معیشتی در دور اول را دریافت نکرده اند چنانچه اعتراض خود را ثبت کرده و مورد تایید واقع شده باشد مبلغ یارانه دو ماه را دریافت خواهند کرد. به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ نفر به فهرست یارانه بگیران معیشتی افزوده شده است.

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره گفت: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آن‌ها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش حدود ۶۶۶ هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت می‌توانند درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند./تسنیم