به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اتفاقی عجیب را در یکی از اتوبان‌های انگلیس به تصویر می‌کشد. در این حادثه، سرنشینان یک خودروی گلف VW، در حالی که به‌طرزی وحشتناک در معرض خطر قرار گرفته بودند از این حادثه جان سالم بدر بردند.

ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو یک دستگاه تریلی در حالی که خودروی گلف را روی کف اتوبان می‌کشد دیده می‌شود. در حالی که جان سرنشینان خودروی گلف در خطر قرار است این راننده تریلی به راه خود ادامه داده و حدود ۱۰۰ متر آن‌ها را جابجا می‌کند. این حادثه در صبح روز ۱۷ دسامبر و در اتوبان A۴۰ در نزدیکی شمال غربی شهر لندن رخ داد. در این حادثه به سرنشینان خودروی گلف آسیبی وارد نشد.

پس از آنکه راننده تریلی مورد مواخذه راننده سواری و یکی دیگر از رانندگان قرار گرفت، ادعا کرد که خودروی گلف مشکی رنگ را ندیده است. در این ویدئو صدای راننده تریلی شنیده می‌شود که می‌گوید: «صادقانه، خودروی گلف را ندیدم.» یکی از هنرمندان انگلیسی که در نزدیکی محل وقوع حادثه حضور داشت با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «نمی‌توانم باور کنم پس از وقوع یک تصادف اولین کاری که سایر رانندگان انجام می‌دهند تهیه فیلم با تلفن همراه است، نه مطمئن شدن از خوب بودن حال راننده‌ای که حادثه برایش رخ داده و در معرض خطر است!»/باشگاه خبرنگاران جوان

6SP8ho6QMauF