به گزارش پایگاه خبری نشان :

 تنبیه عجیب و باورنکردنی کارمندان مرد یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. رئیس این شرکت که در " ناننیگ"، مرکز استان گوانگژی چین واقع است در تنبیهی عجیب کارمندانش را مجبور به درآوردن لباس‌های رسمی از تن کرد. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است کارمندان مرد را در حالی که با لباس زیر در کنار یک دیوار ایستاده‌اند نشان می‌دهد.

Untitled

تعدادی از کارمندان در حالی که از آن‌ها فیلم تهیه می‌شود بدلیل حفظ آبرو با قراردادن دست‌های خود روی صورتشان تلاش می‌کنند تا شناسایی نشوند. همچنین در این ویدئو رئیس شرکت در حالی که با تازیانه بر پشت کارمندان می‌زند دیده می‌شود.

پس از انتشار گسترده این ویدئو این کمپانی چینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که کارمندان مورد تنبیه قرار گرفته مستحق تنبیه بوده‌اند. " هوآنگ"، یکی از مدیران این شرکت در گفتگو با رسانه‌های داخلی با ادعای اینکه این شرکت دچار اشتباه و خطا نشده است گفت که پیشتر نیز کارمندان این شرکت به همین شکل مورد تنبیه قرار گرفته بودند و هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشد.

با این حال یکی از کارمندان سابق این شرکت به رسانه‌ها گفت که علاوه بر تنبیهات فوق این شرکت برای تنبیه کارمندانش آن‌ها را مجبور به خوردن خربزه تلخ می‌کند. یک وکیل چینی نیز با اظهار نظر درباره تنبیهات صورت گرفته گفت که این شرکت با زیرسوال بردن عزت کارمندانش قوانین کار چین را نقض کرده است.