به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام وحشتناک یک مرد سالخورده اهل کشور " پرو" را به تصویر می‌کشد. این پیرمرد ویلچرسوار که با دیدن نردبانی که موجب مسدود شدن پیاده رو شده بود عصبانی شد و اقدام به کشیدن نردبان کرد. این حادثه موجب شد تا " فرنادز سانچز"، از ارتفاع ۹ متری به پایین سقوط کند. این نقاش ۴۶ ساله در حال نقاشی این ساختمان ۳ طبقه بود که ناگهان به پایین پرت شد.

3j1zjIl63a8A

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو یک نردبان در داخل پیاده رو در حالی که با طناب بسته شده دیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این پیرمرد پس از رسیدن مقابل نردبان اقدام به تکان دادن شدید آن می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که با افتادن نردبان مرد نقاش نیز به پایین سقوط می‌کند. در این حادثه این نقاش بطور معجزه آسایی از مرگ گریخت. او بلافاصله به بیمارستان منتقل، اما بدلیل جدی نبودن آسیب پس از مداوای جزئی مرخص گردید. این اتفاق در منطقه " سان مارتین دپورِس " شهر پرو رخ داد.

پلیس لیما تحقیقات خود را برای شناسایی و بازداشت مرد سالخورده آغاز کرده است. پلیس هنوز سرنخی از این مرد بدست نیاورده است.