به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از آی‌ای، یک زوج که در کارولینای شمالی آمریکا زندگی می‌کنند، یک ماجرای خنده دار را تجربه کردند. این زوج مشغول تماشای یک فیلم بودند که ناگهان صداهای بلندی را از طبقه پایین خانه شنیدند و بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و مخفی شدند.

"توماس میلام" به سراغ اسلحه خود رفت و امیدوار بود که دختر ۲ ساله‌اش که در اتاقش خواب بود، بیدار نشود.

آنها در حالی که وحشت کرده بودند، چون سر و صداها بلندتر می‌شد، منتظر پلیس بودند. توماس گفت: مطمئن بودیم که کسی در طبقه پایین است و دارد به ما نزدیک می‌شود.

وی سپس تصمیم گرفت از آموزش‌های نظامی که قبلا دیده است، استفاده کند. وی گفت: تمام آموزش‌های نظامی از نظرم رد شد و شروع به تجزیه و تحلیل مسیری که شخص متجاوز برای ورود به اتاق طی خواهد کرد و جاهایی که کمتر صدمه می‌بینیم، کردم.

خوشبختانه پلیس در عرض یک دقیقه رسید.

بعد از مدت اندکی، پلیس به توماس گفت که اسلحه خود را کنار بگذارد و پایین بیاید. هنگامی که توماس به طبقه پایین آمد، پلیس گفت: آقا، من یک سؤال دارم. آیا این "رومبا"(ROOMBA) مال شما است؟

که توماس جواب داد. بله!

داستان از این قرار بود که این زوج دو روز پیش از این واقعه یک جاروبرقی رباتیک خریده بودند، اما هنوز از آن استفاده نکرده بودند. این جاروبرقی به دلایل نامعلومی خود را روشن کرده بود و سر و صدا کرده بود تا این زوج فکر کنند دزد به خانه آنها زده است./ ایسنا