به گزارش پایگاه خبری نشان :

آزاده نامداری مجری پرحاشیه تلویزیون در گذشت. آزاده نامداری ازدواج پرحاشیه ای با فرزاد حسنی داشت. آزاده نامداری بعد از مدتی از فرزاد حسنی طلاق گرفت. آزاده نامداری بعد از مدتی دوباره ازدواج کرد و از ازدواج دومش صاحب یک فرزند شد. جسد آزاده نامداری امروز در خانه اش پیدا شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از منبع آگاه شامگاه هفتم فروردین ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شب طی تماس یک فرد که خود را پدر آزاده نامداری معرفی کرده، با پلیس ۱۱۰، این فرد اعلام کرده است که پس از ۲ روز بی خبری از دخترم(آزاده نامداری) به منزل او مراجعه کردیم اما با پیکر بی جان او مواجه شدیم. در نهایت به گفته اورژانس به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته است و نمی توانند تشخیص قطعی چهره را اعلام کنند، بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند.

همچنین یک ‌منبع آگاه به مهر اطلاع داد آزاده نامداری خودکشی کرده است. یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

آزاده نامداری

جزئیات اقدام قضایی درباره پرونده آزاده نامداری

فارس: سرپرست دادسرای جنایی تهران از اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد آزاده نامداری خبر داد.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران، درباره حادثه مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

وی گفت: بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.

شهریاری گفت: پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد

آزاده نامداری

نظر اورژانس درباره فوت آزاده نامداری

سخنگوی اورژانس کشور: زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته است. خالدی: در ساعت ١٨:٣٨ با اورژانس تهران از یکی از برج های سعادت آباد  تماسی  گرفته می شود و ماموران اورژانس بلافاصله اعزام می‌شوند.

مادر خانم نامداری دو روز از او بی خبر بوده است و امروز به منزل او مراجعه می کند و با پیکر بی جان او مواجه می شود.باتوجه به علایم جسد می توان گفت زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته بوده است و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود.باید پزشکی قانونی درباره علت مرگ، اظهار نظر کند. 

رئیس اورژانس نیز اعلام کرد:ماموران اورژانس پس از ورود به منزل و تایید فوت خانم نامداری جسد را بررسی کردند.پیکر خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته و جسد جهت بررسی تخصصی علت فوت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است/باشگاه خبرنگاران

آزاده نامداری

آغاز تحقیقات پلیسی درباره مرگ آزاده نامداری

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ "آزاده نامداری"، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است. 

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ "آزاده نامداری"، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد.

در پی کشف جسد آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون در آپارتمان محل سکونتش، مرکز اطلاع‌رسانی پلییس توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد: در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز(شنبه، ۷ فروردین) در پی تماس تلفنی پدر مرحوم آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

آزاده نامداریبررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری"، همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده، تنها در آپارتمانش حضور داشته که به‌دلیل عدم تماس با والدینش، آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او، متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است.

تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری (۹ آذر ۱۳۶۳ – ۶ فروردین ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون ایرانی بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت. وی همچنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه «شب‌نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه «خانمی که شما باشی» از شبکه دوم سیما پخش گردیده‌است. در تاریخ ۲۵ مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع‌التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست. این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید.او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

آزاده نامداری

زندگی شخصی آزاده نامداری

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت. آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد. وی در سال ۱۳۹۴، با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرد.

انتشار تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس در حالی که شیشه آب جو فلدشلاشن در دست داشت نشان می‌دهد.انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به «ریاکاری» متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کردند. این اتهام به این دلیل مطرح شد که او در برنامه‌های تلویزیونی و در مصاحبه‌های خود همواره به عنوان چهره‌ای شناخته می‌شد که فعالانه از «حجاب کامل» به‌خصوص «چادر مشکی» دفاع و برای آن تبلیغ می‌کرد. گروهی دیگر انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی» خواندند و انتشار عمومی آن را «غیرقانونی» یا «غیراخلاقی» دانستند.

آزاده نامداری در ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.در پاسخ، برخی موضوع غیرقانونی بودن انتشار این تصاویر را به دلیل حضور نامداری در یک مکان عمومی نابجا دانستند و اعتقاد داشتند که او یک چهره عمومی است که در بسیاری از موارد به صورت خودخواسته و فعال از «حجاب کامل» دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار تصاویر او غیراخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی لازم است.

آزاده نامداری

درگذشت آزاده نامداری

در ۷ فروردین ۱۴۰۰ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. برخی از رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که از مرگ وی بیش از ۲۴ ساعت گذشته‌است. به گزارش خبرگزاری فارس پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

زمان تشییع و تدفین آزاده نامداری

به گزارش رکنا، مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری دوشنبه نهم فروردین ساعت 10 صبح در بهشت زهرا برگزار می شود.

مرگ آزاده نامداری در در برج معروف خیابان ایران زمین شهرک غرب تهران در حالی رقم خورد که با وجود گذشت ساعت ها اما و اگر های زیادی دارد چرا که دقیقا نمی توان حدس زد علت مرگ چیست؟! اما اتفاقی که قطعی اعلام شده است اینکه آزاده نامداری به قتل نرسیده است و گزینه قتل آزاده نامداری که می توانست حواشی و شاخه های بسیاری را پیش روی بازپرس ویژه قتل تهران و مامواران اداره 10 پلیس آگاهی تهران بگذارد دیگر مطرح نیست!

مادر آزاده نامداری در تلخ ترین صحنه عمرش!

آزاده نامداری یک سلبریتی به حساب می آمد و بی شک هر نوع حادثه برای او از تصادف گرفته تا حتی بچه دار شدن برای عموم مردم در هر طبقه فکری و فرهنگی مهم بود و قابل پیگیری ! به گونه ای که از اولین دقایق انتشار این خبر در رکنا شاهد تماس هایی از هر قشری چه سلبریتی های سینمایی و چه اساتید روزنامه نگاری حتی قضات بازنشسته و ماموران پلیس در دیگر استان ها با خبرنگاران رکنا بودیم و همین نشان می دهد که با مرگ یک زن بی نام و نشان تفاوت بسیاری داشته است از این رو رکنا همزمان با پیگیری های معمول از منابع رسمی خبرنگاران خود به نام های آزاده مختاری و فاطمه شیخ علیزاده را به برج ایران زمین اعزام کرد تا از نزدیک بتوانند به دور از شایعه های مجازی و نقل و قول های بی اساس بتوانند گزارش مستندی تهیه کنند.

در لحظات اولیه حضور پلیس در خانه آزاده نامداری جسد در پذیرایی دیده شد و تحقیقات نشان داد مادر آزاده نامداری با توجه به تماس های بی جواب تلفن دخترش با نگرانی خود را به درخانه آزاده نامداری رسانده است و چون کلید نداشت با استفاده از چاقو که البته برخی در فضای مجازی عنوان داشتند با کارت بانکی در را بازکرده و جسد دخترش را دیده است.

آزاده نامداری

سجاد عابدی در زمان مرگ آزاده نامداری کجا بود؟!

در همین بررسی ها مشخص شد آزاده نامداری در خانه تنها بوده است و اثری از سجاد عابدی شوهرش و دخترکوچولویش نیست که ماموران تجسس کلانتری شهرک غرب از مادر آزاده نامداری شنیدند سجاد عابدی به همراه دختر خردسالشان 2 روز پیش به چالوس رفته اند و ازاده نامداری بخاطر مشغله کاری در این سفر همراه آنها نبوده است.

البته نزدیکان این خانواده عنوان داشته اند شوهر آزاده نامداری بخاطر بیماری مادربزرگش به شمال رفته است که مورد تایید رکنا نیست اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی کند چرا که در زمان مرگ آزاده نامداری او تنها بود.

ساعت مرگ آزاده نامداری قبل از کشف؟!

ماموران اورژانس در صحنه مرگ آزاده نامداری عنوان می کنند با توجه به جمود یا همان خشکی جسد آزاده نامداری از زمان مرگ او بیش از 12 ساعت گذشته است و با توجه به اینکه تشخیص علت مرگ در اختیار پزشکی قانونی بوده است ماجرای مرگ ابهام آمیز آزاده نامداری همزمان به بازپرس صادقی کشیک قتل تهران در هفتمین روز عید قاضی شهریاری دادستان جنایی تهران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران پزشکی قانونی و تشخیص هویت مخابره می شود و با ترک صحنه توسط اورژانس تهران تیم های تخصصی دست به کار می شوند.

شایعات عجیب و غریب درباره علت مرگ آزاده نامداری!

همزمان با انتشار مرگ آزاده نامداری شایعات بسیاری نیز در فضای مجازی منتشر می شود از اینکه آزاده نامداری کرونا داشته تا اینکه او توسط حیوانات خاص مانند سوسمار شوهرش که در خانه نگه می داشت کشته شده است که همه این شایعات با پیگیری های رکنا و انتشار خبر لحظه به لحظه تکذیب شد و مردم در جریان واقعیت ماجرا قرار گرفتند.

اولین فرضیه خودکشی آزاده نامداری!

اما از همان لحظه نخست پیگیری ماجرای مرگ آزاده نامداری تیم های تحقیق اولیه در صحنه حادثه مرگ را مشکوک به خودکشی دانستند که بلافاصله با عنوان خودکشی قویترین فرضیه در مرگ آزاده نامداری در رکنا منتشر شد اما خیلی زود منابع رسمی به رکنا اعلام کردند خودکشی آزاده نامداری کمرنگ شده است و فرضیات دیگری مطرح است که می شد با این نظریه حدس و گمان زد که مرگ آزاده نامداری یا یک حادثه ناخواسته! یا مرگ معمولی مانند ایست قلبی ناگهانی! یا اوردوز ! یا مسمومیت غذایی و دارویی حتی برق گرفتگی و در نهایت قتل بوده است! که خبرنگاران رکنا سعی کردند در محل حادثه با بازپرس صادقی گفتگویی برای شفاف سازی انجام دهند که متاسفانه نشد و احتمالات لحظه به لحظه منتشر شد تا از شایعات پیرامونی جلوگیری به عمل آید.

آزاده نامداری

بازگشت سجاد عابدی به تهران!

جسد آزاده نامداری برای اقدامات معمول هر جسد دیگر برای آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی به پزشکی قانونی تهران واقع در کهریزک انتقال داده شد تا بعد از کالبد شکافی و نمونه گیری ابتدا نظریه سم شناسی تا یک هفته دیگر و آسیب شناسی حداقل تا 6 ماه دیگر اعلام شود و این درحالی بود که نزدیکان به شوهر آزاده نامداری عنوان کردندایشان در مسیر تهران است و ابتدا به او گفته اند آزاده نامداری در بیمارستان بستری است که حتما در مسیر در جریان مرگ همسرش قرار گرفته بود.

پشت پرده بارداری آزاده نامداری!

اما مهمترین خبری که فرضیه خودکشی را در همان دقایق اولیه کمرنگ کرده بود خبر بارداری 8 ماهه آزاده نامداری و جنسیت پسر بچه اش بود که یکی از سلبریتی های نزدیک به ایشان در تماس با رکنا عنوان کرد و دقایقی بعد از ناحیه سینماگر دیگر مورد تایید قرار گرفت و این درحالی بود که آزاده نامداری در اینستاگرام خود ماجرای بارداری اش را تکذیب کرده بود اما خیلی ها تصور می کردند او پنهان کاری داشته است و 2 سینماگر نزدیک به آزاده نامداری تاکید به بارداری داشتند و همین کافی بود تصور شود آزاده نامداری نمی توانسته خودکشی کرده باشد از سوی دیگر طبق تحقیقات خبرنگار رکنا هیچ یادداشتی مبنی بر علت خودکشی در خانه آزاده نامداری به دست نیامد.

درگیری خانواده آزاده نامداری با خبرنگاران رکنا

همزمان با انتشار لحظه به لحظه داشته های اطلاعاتی از مرگ آزاده نامداری تماس ها با بازپرس پرونده بخاطر تحقیقات میدانی ایشان به نتیجه نرسید و این درحالی بود که خبرنگاران اعزامی رکنا به محل حادثه و جلوی درخانه آزاده نامداری مورد بی مهری خانواده آزاده نامداری بویژه مردی که گفته می شود عموی آزاده نامداری بود قرار گرفتند و حتی کار به ضرب و شتم خانم خبرنگار رکنا کشید!

آزاده نامداری

گفتگوی اختصاصی با بازپرس پرونده مرگ آزاده نامداری!

بالاخره در آخرین دقایق شب گذشته سردبیر رکنا در تماس با بازپرس صادقی چند سوال کوتاه پرسید .بازپرس پرونده درباره قتل آزاده نامداری آن را مردود و منتفی دانست و تاکید کرد که هیچ قتلی رخ نداده است! درباره باردار بودن آزاده نامداری در زمان مرگ آن را هم مردود دانسته و گفتند که مرحومه باردار نبودند به هیچ عنوان! سپس درباره علت مرگ اعلام داشتند مرگ آزاده نامداری معمولی است! و وقتی سوال شد ایشان ایست قلبی داشتند یا مسمومیت یا اوردوز، اعلام کردند اوردوز اصلا نبوده است و دومورد دیگرباید بررسی پزشکی شود و وقتی از خودکشی سوال شد بازپرس صادقی عنوان داشتند برای مشخص شدن خودکشی به پزشکی قانونی ماموریت داده ایم با علت یابی اظهارنظر کنند.

از قتل آزاده نامداری تا خودکشی و مرگ معمولی!

همین پرسش و پاسخ های کوتاه به ویژه در جواب های قاطعانه بازپرس پرونده درباره قتل و اوردوز آزاده نامداری که آنها را منتفی دانست اما درباره خودکشی و چگونگی مرگ معمولی آزاده نامداری تصمیم گیری را منوط به نظریه پزشکی قانونی دانست می توان چند نتیجه قطعی گرفت.

اول اینکه روی جسد هیچ آثاری از ضرب و شتم کبودی خونریزی حتی ناشی از حادثه از جمله زمین خوردن ناگهانی و .... وجود نداشته است که انگیزه قتل مورد بحث باشد دوم اینکه آثاری از علایم خاص اوردوز هم وجود نداشته است اما سردوراهی بودن تیم جنایی درباره خودکشی آزاده نامداری به این دلایل بر می گردد که صحنه مرگ آزاده نامداری با صحنه خودکشی و آثاری که در بیشتر خودکشی ها به دست می آید متفاوت است به عنوان مثال برجای گذاشتن یادداشتی یا آثاری از قرص های مورد استفاده در خودکشی نبود علایم خودکشی با قرص برنج که بدترین علایم را به همراه دارد- آمار خودکشی ها نشان میدهد مردان ایرانی بیش از زنان با قرص برنج خودکشی کرده اند- و مهمتر عدم وجود تماسی توسط آزاده نامداری با دوستان نزدیکش و اعلام تصمیم سخت خودکشی ! البته تیم جنایی بویژه بازپرس صادقی باز این دلایل را علل قطعی منتفی دانستن بحث خودکشی آزاده نامداری نمی دانند چرا که چه بسیار خودکشی هایی که بدون هرگونه اشاره و در سکوت و بدون برجای گذاشتن یادداشتی رخ داده است و این به روحیه خودکش ها بر می گردد. از این رو تنها راه مشخص شدن علت مرگ آزاده نامداری نظریه پزشکی قانونی است که باید منتطر آن ماند و تنها قطعیت در این تحقیقات منتفی شدن قتل آزاده نامداری است.

آخرین پست آزاده نامداری در فضای مجازی در آغاز سال ۱۴۰۰و تبریک سال نو

ماجرای دعواهای فرزاد حسنی و آزاده نامداری بعد طلاق

فرزاد حسنی مجری تلویزیون در واکنش به ادعاهای همسر سابقش آزاده نامداری مبنی بر مورد ضرب و شتم قرار گرفتن، در پنجم فروردین سال 1394 این یادداشت ذیل را منتشر کرد. متن این یادداشت در ادامه می آید:

آزاده نامداری

مردم عزیز سرزمینم... دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی حرمتی هایی که بر من روا رفت و مظلوم نمایی ها و استفاده از احساسات پاک شما سکوت اختیار کردم.

اکنون نیز براساس خواسته ی مادر سیده 63 ساله ام و وثیقه ی سوگندی که یاد کرده ام پاسخ می دهم:

کوتاه! کوتاه از آن جهت که احساس من بر این عقیده استوار است که حریم خصوصی افراد متعلق به ذوالحرم است ولاغیر. بر فرض محال اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آنهاست؟ ریختن آبروی دیگران و حتی خانواده خود به چه قیمتی؟ به قیمت پخش تصویرمان از تلویزیون؟! انسان ها را از روشی که برای رسیدن به هدفشان انتخاب می کنند بشناسید...

1- کدام انسانی با اندک بهره هوشی می تواند بپذیرد که این خانم تا به حال هیچ گونه شکایتی از من نکرده باشد؟ قطعا با اندکی دقت و بررسی صفحات مجازی متعلق به مشارالیها که سرشار از تصاویر و مدارک غیر واقعیست پاسخ سوال روشن است!

2- ایشان با بیان ادعاهای گوناگون و تجمیع کلکسیونی از عناوین مجرمانه همچون ضرب و شتم، افترا، تهدید به قتل، شکستن گوشی همراه (باور کنید به همین جرم!) و ارسال پیامک از من شکایت کرده و در تمامی این موارد به واسطه ی صدور احکام قضایی دست خالی از دادسرا برگشته است! به عنوان مثال رجوع کنید به پرونده کلاسه ی 922192/63 در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران. در کدامیک از این موارد محکوم واقع شده ام؟ هیچ کدام!

3 - اساسا مسائل خانوادگی ما به مدیران رسانه چه ارتباطی دارد؟ چرا ایشان با فرافکنی و عدم قبول واقعیت، موضوعات فی مابین در زندگی شخصی را به عدم پخش مستندشان ارتباط می دهند؟! اساسا ممنوعیت فعالیت ایشان از مراجع دیگر و به واسطه مواردیست که مرتبط با جدایی اش از من نیست.

4- پاسخ مفصل و قاطع من به این فرمایشات کذب و عکس های غیر واقعی و تهمت های پی در پی و مظلوم نمایی در مرجع قضایی به واسطه طرح شکایت از ایشان صورت خواهد پذیرفت و فصل الخطاب همه ی ما قانون است. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.

آزاده نامداری

در پایان می خواهم این دو سوال من در صفحه ی اینستاگرام ایشان پرسیده شود که:

1- نظر ایشان درباره گروهک منافقین چیست؟

2- نظر ایشان درباره ی عاطفه ی مادری و عشق به فرزندشان چیست؟

با سپاس - خاک پای ملت ایران - فرزاد حسنی

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در ارتباط با آخرین موارد مرتبط با پرونده فوت آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما که جسدش روز ۷ فروردین امسال در خانه‌اش واقع در سعادت‌آباد پیدا شد، اظهار کرد: در این پرونده بررسی‌های ما حکایت از این دارند که این پرونده به هیچ عنوان جنایی نیست.

وی افزود: بررسی‌های پزشکی قانونی و فنی همکاران دلالت بر غیرجنایی بودن پرونده دارد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: اولیای دم چه والدین و چه همسرشان از کسی اعلام شکایت نکرده‌اند و پرونده فاقد شاکی است.

اسماعیلی بیان کرد: خانواده وی نیز بررسی‌های قضائی و پلیسی را پذیرفته‌اند و این پرونده ابعاد بازِ دیگری ندارد.

جسد آزاده نامداری، مجری سابق صداوسیما، روز ۷ فروردین امسال در خانه‌اش واقع در سعادت‌آباد تهران پیدا شد. پیکر نامداری در حالی که بیش از یک روز از زمان مرگ وی می‌گذشت، کشف شد. پس از کشف پیکر وی، گمانه‌زنی‌های متعددی درباره علت مرگ و احتمال خودکشی عنوان شد اما هیچ‌کدام از آنها توسط مراجع قضائی تأیید نشد. حالا امروز سخنگوی قوه قضائیه نظر نهایی را اعلام کرد و گفت این پرونده جنایی نیست و مختومه اعلام می‌شود.