به گزارش پایگاه خبری نشان :

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده، متولد فروردین ۵۴  اهل در تهران است.محسن تنابنده با نقش نقی معمولی در ذهن‌ها ماندگار شدمحسن تنابنده در سریال شاهگوش در سه نقش با گریم‌های متفاوت ظاهر شدمحسن تنابنده از دیگر نقش‌های عجیب او بازی در نقش یک پیرزن در سریال ابله استمحسن تنابنده به همراه احمد مهرانفر  در  نمایش  مولن روژ با تیپ متفاوت و خالکوبی عجیب روی بازویش مشاهده می کنید:

محسن تنابنده

اولین سریال محسن تنابنده

سریال زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی اولین تجربه حضور محسن تنابنده در تلویزیون اما در این سریال به عنوان نویسنده حضور دارد و بعد از آن نویسندگی سریال پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم دومین تجربه حضور او در تلویزیون است.

سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی اولین تجربه بازیگری محسن تنابنده در تلویزیون است که در این سریال نقش افشین را ایفا میکرد و با بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، هایده حائری و... همبازی بود.

omcL1VEhFDfp

شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری محسن تنابنده

محسن تنابنده در مصاحبه ای درباره شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری اش صحبت کرد و از حامد محمد طاهی و علیرضا نادری به عنوان دو شخص که بار علمی بالا و تصورات عمیق تری در بازیگری دارند نام برد و از تاثیرات زیادی که روی او در زمینه بازیگری و نویسندگی گذاشتند صحبت کرد.

ماندگارترین نقش های محسن تنابنده

محسن تنابنده یکی از بازیگرانی است که در نقش های متفاوت مقابل دوربین رفت و به خوبی از عهده ایفای آنها برآمد. نقش های متفاوت کمدی و جدی در سینما و تلویزیون همگی نشانی از علاقه و تبحر محسن تنابنده به دنیای بازیگری دارد.

Ybt7Gd8OM90N

محسن تنابنده در سریال پایتخت

محسن تنابنده را همه مخاطبان تلویزیون با نقش معمولی در سریال پایتخت می شناسند. اولین فصل سریال پایتخت نوروز سال 90 روی آنتن رفت و محسن تنابنده یکی از نقش های اصلی این سریال را ایفا کرد.

نقی معمولی همسر هما و پدر سارا و نیکا یکی از شخصیت های اصلی سریال است که همیشه ماجراهای مربوط به او و پسرخاله اش ارسطو از جذاب ترین داستان های سریال است و تا فصل شش این سریال هم از جذابیت آن چیزی کم نشده است.

Pax4HZDB8dx3

محسن تنابنده در سریال شاهگوش

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 92 در شبکه نمایش خانگی پخش شد و محسن تنابنده یکی از ماندگارترین نقش هایش را در این سریال ایفا کرد.

بازی در نقش های متفاوت اسماعیل ذکاوت، اسفندیار مجبور و حاجی محسن طلایی با گریم هایی متنوع از نقش هایی بود که با بازی محسن تنابنده ماندگار شد.

محسن تنابنده برای بازی در سریال شاهگوش تندیس بهترین بازیگر مرد را در جشن حافظ سال 93 و جشنواره بین المللی فیلم یاس در سال 95 دریافت کرد.

NI1SKB1UGemx

محسن تنابنده در سریال ابله

سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی سال 93 ساخته شد و در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. محسن تنابنده در این سریال ایفاگر یک نقش متفاوت بود که با گریم جالبی همراه بود.

بازی در نقش یک مادربزرگ با گریمی دیدنی از محسن تنابنده و این سریال نقش ماندگاری ساخت که بعد از گذشت چند سال هنوز هم با برخی از مردم او را با نقش مادربزرگ هوشنگ در این سریال می شناسند.

9rHwrRVOYtlN

محسن تنابنده علاوه بر اینها نقش های ماندگار دیگری در سینما دارد که بازی در فیلم استشهادی برای خدا، سنگ اول، هفت دقیقه تا پاییز، گینس و شکستن همزمان بیست استخوان از جمله آنها است.

نقی معمولی محسن تنابنده