به گزارش پایگاه خبری نشان :

سریال نون خ از جمله مجموعه های تلویزیونی است که برای ایام نوروز تهیه می شود. تا کنون دو فصل سریال نون خ از تلویزیون پخش شده است و فصل سوم سریال نون خ نیز برای نوروز 1400 پخش می شود. سریال نون خ محتوای اجتماعی طنز دارد. سریال نون خ در استان کرمانشاه فیلمبرداری شد و طرفداران بسیاری میان مخاطبان تلویزیون دارد.

سریال نون خ

حضور اکبر عبدی در سریال نون خ منتفی شد

«آقاخانی» کارگردان سریال «نون خ۳»: با توجه به شرایط بیماری کرونا در این فصل، تمام بازیگران با ماسک بازی می‌کنند.

فقط در مواقع دیالوگ گفتن ماسک را از روی چهره‌هایشان بر می‌دارند؛ حتی در خود سریال هم کاراکتر کرونایی داریم.

اکبر عبدی هم قرار بود در این فصل کنارمان باشد، اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، خودشان دوست نداشتند که در کار حضور داشته باشند.

سریال نون خ

حال و هوای کرونایی در فصل سوم سریال نون خ

کارگردان سریال «نون خ۳» گفت:اگر روزی مردم با دیدن آثارم شاد نشوند، بی شک روز مرگم خواهد بود.کرونا و سرمای محیط به شدت کار ما را سخت کرده است.

با توجه به شرایط بیماری کرونا در این فصل، تمام بازیگران با ماسک بازی می‌کنند و فقط در مواقع دیالوگ گفتن ماسک را از روی چهره هایشان بر می‌دارند. حتی در خود سریال هم کاراکتر کرونایی داریم.

اکبر عبدی هم قرار بود در این فصل کنارمان باشد، اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، خودشان دوست نداشتند که در کار حضور داشته باشند.

این سریال ظرفیت ساخت فصل ۴ را هم دارد؛ دو هفته تا پایان فیلمبرداری و اتمام کارمان مانده و همزمان تدوین کار هم در حال انجام است.

سریال نون خ

بازگشت علی صادقی به سریال نون خ

 مهدی فرجی ـ تهیه کننده مجموعه "نو.خ" با انتشار تصاویری جدید از مراحل ساخت این سریال، به دشواری های کار در روزهای کرونایی و زیر بارش برف و باران زمستانی اشاره کرده است.

او درباره روند ساخت این سریال در شرایط کنونی، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است: این روزها علاوه بر بیماری کرونا، سرمای شدید هوا نیز بر سختی های کار اضافه شده است. تیم تولید، خستگی ناپذیر زیر بارش برف سنگین تلاش می کنند تا همه چیز برای یک تولید خوب فراهم باشد.

علاوه بر بازیگران دو فصل پیش، اکبر عبدی بازیگر جدید این سریال است و علی صادقی نیز که در فصل دوم حضور نداشت، در این فصل حضور دارد.

پیش‌تولید این سریال از اواسط تابستان امسال آغاز شده و تصویربرداری آن از اواسط مهرماه در تهران آغاز شده است.

سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

خواستگاری بازیگر نقش سلمان از شیرین در سریال نون خ3
یکی از سکانس‌هایی که امروز ضبط شد سکانس خواستگاری و مراسم عروسی کاراکتر سلمان از شیرین دختر نورالدین خانزاده بود، در این سکانس سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان سریال «نون. خ» به همراه بازیگران اصلی و بومی که در فصل‌های ۱ و ۲ حضور داشتند، مقابل دوربین رفتند.
بهادرخان در سریال نون.خ/ شخصیت نچسب و بازی بانمک

به گزارش عصرایران، نقش بهادرخان از آن جهت سخت است که از یک سو، کاراکتر بهادر قاعدتا باید نچسب باشد و در عین حال، بانمک از آب در بیاید که این اتفاق به خوبی رخ داده است.

 بهادر، پدر روناک در سریال نون. خ است که برغم آن که در این مجموعه تازه وارد است، با بازی زیبایش توانسته نگاه‌ها را به خود جلب کند.

یدالله شادمانی که این نقش را بازی می‌کند، اهل شهداد کرمان است و ۷۲ سال دارد.

شادمانی، بازنشسته آموزش و پرورش است و از ۱۳۸۵ وارد عرصه بازیگری شده است.

ابتدا قرار بود نقش بهادر را اکبر عبدی بازی کند، ولی به خاطر کسالتی که داشت، شادمانی به جای او مقابل دوربین قرار گرفت و انصافا توانست از عهده نقشی که به او محول شده، به خوبی برآید.

نقش او از آن جهت سخت است که از یک سو، کاراکتر بهادر قاعدتا باید نچسب باشد و در عین حال، بانمک از آب در بیاید که این اتفاق به خوبی رخ داده است.

یدالله شادمانی، پیشتر موفق شده بود جایزه بهترین بازیگر چهاردهمین جشنواره پونای هند برای بازی در فیلم «ممیرو» را کسب کند.

همچنین عنوان برجسته‌ترین بازیگر بیست و دومین جشنواره تئاتر جنوب شرق کشور در سال (۱۳۸۹) به خود اختصاص داده است.

یدالله شادمانی پیش از این در سال‌های دور از خانه (۱۳۹۷)، حبیب آقا (۱۳۹۶)، تنگه ابوقریب (۱۳۹۶)، ممیرو (۱۳۹۴)، تنها در چند دقیقه سکوت (۱۳۹۳)، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران (۱۳۹۲)، پنج تا پنج (۱۳۹۲)، شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲) و خسته نباشید! (۱۳۹۱) ایفای نقش کرده است.