به گزارش پایگاه خبری نشان :

به تازگی یکی از بهترین گریم های سیروس گرجستانی که هیچ وقت فیلم آن پخش نشد منتشر شده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: در جدیدترین پست اینستاگرامی که در صفحه مرحوم سیروس گرجستانی منتشر شده است عکس یکی از گریم های این بازیگر پیشکسوت که توسط فرزند سیاوش گرجستانی انجام شده بود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

این عکس ماجرایی دارد که سیاوش گرجستانی درباره شرح آن اینطور آمده است:

نُه سال پیش

آخرین باری که من گریم کردم و آخرین صورتی که روش کار کردم . صورت بابا که قرار بود نقش یه پیر زن شمالی رو بازی کنه . اون فیلم ساخته نشد . ولی این یادگاری برای من موند

 

بیوگرافی سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی بازیگر توانایی است که در سال‌های اخیر در نقش‌های طنز توانست به خوبی با بینندگان تلویزیون ارتباط برقرار کند.

 

سیروس گرجستانی اصلیت گیلانی دارد و در سال 1323 در شهر بندرانزلی به دنیا آمد، اول دبستانش را در رشت گذراند 8، 9 ساله بود که به همراه خانواده به تهران کوچ کردند و در محله ناصر خسرو و کوچه مروی رشد و نمو کرد، سیروس گرجستانی هنوز هم دلش برای شمال کشور تنگ می‌شود، می‌گوید: (اگر هنرپیشه نبودم، قطعا حالا در شمال زندگی می‌کردم، صفا و پاکی که در آنجا وجود دارد مثال‌زدنی است.)

 

سیروس گرجستانی از زمان کودکی اش خاطرات بسیار زیادی دارد، (در آن زمان ویترین مغازه‌های لاله‌زار بسیار دیدنی بود، بنابراین همیشه به پدر اصرار می‌کردم که فرصت بیشتری برای دیدن مغازه‌ها به من بدهد، یادم می‌آید یک کلاه‌فروشی بود که کلاه‌های خیلی شیکی داشت، برای مثال کلاه‌فروشی (محمدزاده) را کاملا به یاد دارم، داخل مغازه یک پیرمرد خوش‌پوشی بود که که پشت میز می‌نشست که مرا مجذوب خود می‌کرد.)

photo_2020-07-07_23-05-05

سیروس گرجستانی 25 ساله بود که به سال 1348 وارد اداره تئاتر شد و سپس نخستین تئاترش را در (سنگلج) بازی کرد. (آن زمان این تئاتر متعلق به حرفه‌ای‌ها بود، پس از دو سال که وارد اداره شدم، نخستین نمایشنامه‌ای که کار کردم (سنگ و سورنا) نام داشت که توسط همسر عباس جوانمرد کارگردانی می‌شد.)

 

سیروس گرجستانی اعتقاد دارد که در همه‌ حال باید به بزرگ‌تر خود احترام گذاشت، (یک جوان تازه وارد اگر احترام به پیشکسوت را فراموش کند، بد است، من زمانی که سال 48 وارد اداره تئاتر شدم، یک جوان کم سن و سال بودم، اما وقتی نزد پیشکسوتانی مانند استاد انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی و... می‌رفتم، همیشه اصول را رعایت می‌کردیم. احترام به بزرگ‌تر و استاد یک (فرهنگ) است و نباید بر اثر گذر زمان به فراموشی سپرده شود، متاسفانه هستند در بین ما عده‌ای از هنرپیشگان که به معروفیت رسیده‌اند و یک سری از مسائل مهم را فراموش کرده‌اند.) به هر حال تجربیات این بازیگر خوب کشورمان می‌تواند الگویی برای جوانان کشورمان باشد.

 

درگذشت سیروس گرجستانی:

سیروس گرجستانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.