به گزارش پایگاه خبری نشان :

قیمت سکه و طلا در بازار امروز شانزدهم خرداد ماه اعلام شد. قیمت سکه و طلا امروز نسبت به روز گذشته با افزایش اعلام شد قیمت سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه شانزدهم خرداد ماه 1401 اعلام شد. براین اساس قیمت سکه امامی طی دو روز نزدیک به 400 هزار تومان افزایش یافت.قیمت سکه و طلا  بستگی به قیمت دلار دارد. جدول قیمت سکه و طلا را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

بانک ملی ایران یک وام متفاوت با ترهین طلا به مشتریان خود ارائه داده است. این وام ۲۰ میلیون تومانی در بانک کارگشایی، زیرمجموعه بانک ملی، در قبال رهن گذاشتن مقدار مشخصی طلا به متقاضیان ارائه می‌شود.

​وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 سقف ۲ میلیون تومان بوده و نرخ کارمزد آن ۲ درصد است. مشتریان برای دریافت وام قرض الحسنه لازم است ۳۰ گرم طلای تزئینی در بانک کارگشایی به رهن بگذارند. حداکثر زمان پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی در یک سال و تنها یک قسط است.

اما وام ۲۰ میلیون تومانی در قالب قرارداد جعاله و با سود ۱۸ درصدی پرداخت می‌شود. متقاضیان این تسهیلات باید ۱۰۰ گرم طلای تزئینی در اختیار داشته باشند و به بانک کارگشایی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام یکسال و آن هم در یک قسط خواهد بود.

افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید اصل شناسنامه و کارت ملی، حساب سیبا و ارائه فاکتور خرید طلاهای امانت گذاشته شده به متصدی بانک را هم به بانک کارگشایی ارائه دهند. ضمنا امکان تمدید بازپرداخت وام برای یک سال دیگر هم وجود دارد.

منبع : گسترش نیوز