به گزارش پایگاه خبری نشان :

سه نوجوان بولیویایی با حماقت تمام عنکبوت بیوه سیاه را مجبور کردند آن‌ها را بگزد تا متوجه شوند مثل مرد عنکبوتی به یک ابر قهرمان تبدیل می‌شوند یا خیر؟

مرد عنکبوتی مارول یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان داستانی است که بسیاری از طرفداران ساعت‌ها برای تقلید از حرکات این شخصیت وقت صرف می‌کنند. تا زمانی که طرفداران قبول کنند که اسپایدر من و قدرت‌های ماورائی حقیقت ندارد و نیش زدن یک عنکبوت نمی‌تواند آن‌ها را به یک ابر قهرمان تبدیل کند، تقلید از آن‌ها هیچ مشکلی نخواهد داشت اما باور به این موضوع می‌تواند یکی از خطرناک‌ترین مسائل در زندگی افراد تبدیل شود.

jRNdZUZEWtqO

به گفته روزنامه بولیوی ال دبر، سه برادر اهل پوتوسی در سن ۸، ۱۰ و ۱۲ ساله به دلیل گزیدگی توسط عنکبوت به بیمارستان منتقل شدند. تا اینجا داستان عجیب و غریب به نظر نمی‌رسد، چون بچه‌ها اغلب توسط عنکبوت گزیده می‌شوند، اما بخش عجیب این است که سه برادر از روی عمد عنکبوت را مجبور کردند تا آن‌ها را نیش بزند.

این سه برادر به شدت از طرفداران مرد عنکبوتی هستند و زمانی که در حال چراندن گوسفندان خود بودند متوجه حضور عنکبوت بیوه سیاه شدند و یاد داستان مرد عنکبوتی افتادند که در آن چگونه پیتر پارکر با نیش عنکبوت بیوه سیاه تبدیل به یک ابر قهرمان شد، بنابراین تصمیم گرفتند تا این کار را روی خودشان امتحان کنند.

در ابتدا برادر بزرگ‌تر نیش عنکبوت را امتحان کرد و به برادر کوچکتر خود گفت تا عکس‌هایش را هنگامی که تبدیل به مرد عنکبوتی می‌شود، بگیرد. سپس برادران دیگر این کار را امتحان کردند و پس از گذشت ۱۰ دقیقه علائم آن‌ها نشان داده شد و هر سه پسر بچا از درد به گریه افتادند و توسط والدینشان به بیمارستان منتقل شدند.

متاسفانه دارو‌ها به آن‌هاکمکی نکرد و وضعیتشان بدتر شد و با درد عضلانی، عرق و تب و لرز به بیمارستان دیگری انتقال یافتند؛ اما در حال حاضر در وضعیت بهتری قرار دارند. ویرگیلیو پریتو، رئیس اپیدمیولوژی وزارت بهداشت بولیوی گفت که این داستان را به اشتراک می‌گذارد تا برای دیگران تجربه شود و والدین بیشتر مراقب رویا‌های فرزندانشان باشند./باشگاه خبرنگاران