به گزارش پایگاه خبری نشان :

حسین رفیعی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را اغلب مخاطبان تلویزیون با مجموعه های عروسکی و اجرای برنامه نیمرخ می شناسند.

این بازیگر کشورمان بعد از مدتی دوری از تلویزیون با مجموعه عروسکی یکی بود یکی نبود به آنتن تلویزیون بازمیگردد.

حسین رفیعی با انتشار پستی در اینستاگرام از بازی در مجموعه عروسکی یکی بود یکی نبود خبر داد و تصاویری از گریمش در این مجموعه را به اشتراک گذاشت.

این بازیگر و مجری کشورمان درباره مجموعه عروسکی یکی بود یکی نبود نوشت:

مجموعه عروسکی(یکی بود یکی نبود) قصه دو بچه است که پدربزرگشان نویسنده کتاب کودک است و به طور ناخواسته بچه ها را وارد فضای قصه ها می کند. طراح گریم بابک شعاعی،تهیه کننده این مجموعه پرویز امیری و کارگردان مرضیه منصوری می باشد این مجموعه به زودی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

بازیگران مجموعه یکی بود یکی نبود

حسین رفیعی در کنار مریم سعادت، رامین ناصر نصیر، بهشاد مختاری، فهیمه باروتچی، عسل شاکری و پرهام موحدیان بازیگران مجموعه یکی بود یکی نبود را تشکیل میدهند.

JFvdz0s7hBiW

یکی بود یکی نبود مجموعه عروسکی به کارگردانی مرضیه منصوری و تهیه کنندگی پرویز امیری است که بازیگران در کنار عروسک ها در آن ایفای نقش میکنند.

uKTS5ahrstSu

حسین رفیعی را همه اهالی تلویزیون با نقش «فَ فَ» در برنامه نیمرخ می شناسند. این بازیگر کشورمان حضور در دنیای هنر را از سال 1372 آغاز کرد و در مجموعه ساعت خوش مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت./ نمناک