به گزارش پایگاه خبری نشان :

اگر به پارک گل آشیکاگا (Ashikaga) در توچیگی (Tochigi) ژاپن سفر کنید، یک درخت ویستریا (Wisteria) پیدا خواهید کرد که اغلب به‌عنوان “زیباترین‌های جهان” از آن یاد می‌شود. این درخت بزرگ و حدوداً 150 ساله، زمانی که پر از شکوفه است، بسیار خیره‌کننده می‌شود. گل‌های عمودی آن آویزان می‌شوند تا جایی که تقریباً زمین را لمس می‌کنند و ابری ارغوانی ـ صورتی و عجیب ایجاد می‌کنند که بالای چمن‌ها معلق است.

23

فعالیت‌های انسان، به ‌ظاهر خیره‌کننده‌ی درخت ویستریای آشیکاگا کمک می‌کند. به دلیل تراکم و تعداد شکوفه‌ها، پرتوهای خورشید، از میان شاخه‌های درخت عبور می‌کنند و یک چتر گل خیره‌کننده را تشکیل می‌دهند. با توجه به حالت روحانی و رویایی این درخت، جای تعجب ندارد که برای عکاسان در سراسر جهان پدیده‌ای تعجب‌برانگیز و هیجان‌انگیز بوده است.

24

اگر دوست دارید خودتان از درخت ویستریا دیدن کنید، بهترین زمان سال برای این کار از اواسط آوریل تا اواسط ماه می است. وب‌سایت پارک گل آشیکاگا اطلاعاتی در مورد گل‌هایی که علاوه بر گل‌های همیشگی موجود، در حال حاضر شکوفا شده‌اند، در اختیار شما قرار می‌دهد.

در ادامه می‌بینید که چگونه عکاسان، این درخت زیبای ویستریا را ثبت کرده‌اند. از درخت ویستریا در پارک گل آشیکاگا در توشیگی ژاپن اغلب به‌عنوان یکی زیباترین‌های جهان یاد می‌شود. گل‌های آویزان آن مانند ابر زیبایی است که در بالای چمن معلق است./ میهن پست