به گزارش پایگاه خبری نشان :

خروج دو واگن قطار  مترو از ریل در نزدیکی ایستگاه شهدا خط ۶ هم اکنون رخ داده و نیروهای امدادی در حال تخلیه مسافران هستند.

خط ۶ مترو تهران متوقف شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت:یک رام از قطار مترو تهران در ساعت ۱۹:۵۰ دچار نقص فنی و در پی آن خط ۶ متوقف شد.

با اتوبوسرانی هم برای جابجایی مسافران این قطار هماهنگی به عمل آمد و به زودی نقص فنی رفع می شود.

سرویس دهی مترو در خط 6 امشب امکان ندارد

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، ضمن عذرخواهی از تمامی شهروندان و مسافران مترو، اعلام کرد، به علت نقص فنی پیش آمده برای یکی از قطارها حدفاصل ایستگاه‌های میدان امام حسین علیه‎السلام و میدان شهدا، سرویس‌دهی در این خط تا پایان ساعت بهره‌برداری امشب میسر نیست.

بررسی حادثه مترو خط ۶ در کمیسیون سوانح

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به حادثه خروج دو واگن قطار مترو خط ۶ از ریل، گفت: بیان علت این حادثه نیازمند بررسی در کمیسیون سوانح است.

محسن محمدیان درباره حادثه خروج از ریل دو واگن مترو که عصر امروز (چهارشنبه) رخ داد، گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ امشب خروج دو واگن قطار در خط ۶ گزارش شد که این رویداد در حد فاصل ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا بود.

وی با بیان این که خوشبختانه مسافران این قطار آسیبی ندیدند، در مورد علت این حادثه گفت: تعیین علت اصلی وقوع این حادثه نیازمند بررسی کارشناسان در کمیسیون سوانح است و تا زمانی که کار کارشناسی آن انجام نشود، نمی‌توانیم علت را بیان کنیم.

حادثه ایستگاه مترو شهدا مصدوم نداشت

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه شاهد حادثه در ایستگاه مترو شهدا بودیم که هیچ مصدومی نداشته است.

وی گفت: در این حادثه جزیی هیچ کس دچار مصدومیت نشد و درخواستی برای امدادرسانی از اورژانس نداشته‌ایم.

رکنا