به گزارش پایگاه خبری نشان :

همشهری آنلاین/ پیکر بی‌جان هاروما میورا امروز شنبه در خانه‌اش در پایتخت ژاپن در حالی پیدا شد که از گردن آویزان بود. با اینکه نیروهای پلیس این بازیگر جوان را بلادرنگ به بیمارستان منتقل کردند اما دیگر دیر شده بود و پزشکان نتوانستند برای نجات دادن جانش کاری کنند. گفته می‌شود میورا پیش از اقدام به خودکشی یک یادداشت هم نوشته که فرضیه مرگ خودخواسته او را تایید می‌کند.

میورا که زاده سال ۱۹۹۰ در استان ایباراکی در جزیره هونشو (شمال شرقی توکیو) بود، در دوران کودکی وارد دنیای بازیگری شد و بعدها در فیلم‌هایی چون «از من به تو»، «آسمان عشق»، «صفر ابدی» و «حمله به تایتان» در نقش‌های اصلی بازی کرد. در کارنامه او بازی در چند سریال برای شبکه NHK و دیگر شبکه‌های تلویزیونی ژاپن هم دیده می‌شود؛ از جمله «دوشنبه خونین» و «آخرین سیندرلا». پنج سال پیش برای شرکت در نمایش «حمله به تایتان» به هالیوود رفت و از ستاره‌های آینده‌دار سینما و تلویزیون و تئاتر ژاپن به شمار می‌رفت.

میورا که بازیگری را از چهار سالگی آغاز کرده بود، در ۲۰۰۷ برای بازی در «آسمان عشق» برنده جایزه بهترین بازیگر تازه‌کار را از آکادمی فیلم ژاپن برد. قرار بود یکی از فیلم‌های سینمایی او عصر روز شنبه از تلویزیون پخش شود و دنباله همین فیلم از ۲۳ ژوییه در سینماهای ژاپن روی پرده برود که با مرگ میورا معلوم نیست سرنوشت فیلم اخیر چه می‌شود.