به گزارش پایگاه خبری نشان :

حدیث چهره پرداز فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری است و از سال ۱۳۸۵ فعالیت حرفه‌ای خود را در تئاترهای مختلف به نام «زیتون»، «آوازه خوان تاس» و «روایتی برای بهرام چوبین وناله از سر» را آغاز کرد.

ZmcEfgYHGBdJ

بازیگر بچه مهندس

او اولین کار تصویری خود را با فیلم کوتاه «یک روز قشنگ بارانی» آغاز کرد. در فیلم سینمایی [پس کوچه‌های شمرون] در کنار شاهرخ استخری ایفای نقش نمودحدیث چهره پرداز بازیگر سریال «بچه مهندس ۳»، سریال ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ است که از شبکه دو تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌ است.

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر زن

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس ۳ متولد ۲ بهمن ماه سال ۱۳۷۴ در ارومیه است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته حقوق از دانشگاه آزاد است.وی دارای یک برادر کوچکتر از خودش است.

مهشید جوادی ابتدا وارد حرفه تئاتر شد و تئاتر های مختلفی در ارومیه و تهران را داشته است تا اینکه در سال ۱۳۹۵ سریالی با محوریت دریاچه ارومیه به نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد.

وی موفق شد در سال ۱۳۹۶ در سریال «عمودی‌ها» به کارگردانی محمد حجت ذیجودی بازی کند و در کنار بازیگرانی مانندمحسن یگانه و سید مهرداد ضیایی بازیگری را تجربه کند.

وی پس از آن در سریال راه و بیراه و سریال آنام به کارگردانی جواد افشار بازی کرد وی در سریال آنام نقش جوانی مارال را بازی کرد و این سریال باعث شهرتش شد و بسیار خوب از عهده ی نقشش بر آمد.

مهشید جوادی در جدیدترین کارش نیز در نقش مرضیه مقدم سریال بچه مهندس ۳ بازی کرده است./نیک صالحی