به گزارش پایگاه خبری نشان :

هستی مهدوی فر عکاس و بازیگر معروف ایرانی سال ۱۳۷۰ در تهران متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی سوت پایان، ۵۰ کیلو آلبالو و مجموعه تلویزیونی گذر از رنج ها نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت بازیگری تا شهرت هستی مهدوی

هستی مهدوی فر متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد، سالها پیش «اردیبهشت ۱۳۸۳» پدر بزرگوارش را ازدست داده و اکنون بـه همراه مادر خانه دار و برادر کوچک ترش مهرپویا زندگی می کند. او دارای مدرک لیسانس گرافیک اسـت. نام اصلی وی مهدخت می باشد و عاشق نجوم و مسافرت است.

برحسب یک اتفاق به عرصه بازیگری وارد شد و اولین بار در سال ۱۳۸۹ در سریال ۳۰ قسمتی جراحت جلوی دوربین رفت، سپس در کلاس های امین تارخ دوره های بازیگری راگذرانده است.

هستی مهدوی در سریال مادرانه ماه مبارک رمضان ۹۲ در نقش رها ظاهر شد سپس حضورش در سریال گذر از رنج ها و فیلم هایی چون چهارشنبه و ۵۰ کیلو آلبالو به شهرت رسید و جایگاه خود را تثبیت کرد.

در میان مردها، حمید فرخ نژاد را خیلی دوست دارم در میان خانم ها به نظرم هنگامه قاضیانی واقعا ویژه است و البته بازی های سحر دولتشاهی را هم خیلی دوست دارم. میان بازیگران خارجی هم از بازی خاویر باردم و کیت بلانشت خیلی خوشم می آید./نیک صالحی