به گزارش پایگاه خبری نشان :

محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینما است.

JAiPgIxsrEUO

محسن کیایی در کنار همسر و دخترش

ازدواج و همسر محسن کیایی

محسن کیایی در سال 1385 با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی میباشد. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.

ماجرای ازدواج محسن کیایی

وی در سن 21 سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.

گفتنی است محسن کیایی علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

تحصیلات محسن کیایی

این بازیگر جوان ایرانی از طریق آکادمیک به عرصه هنری در زمینه بازیگری وارد شده است. محسن کیایی دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. او در دوران تحصیل با برخی از هنرمندان از جمله سامان دارابی و فرناز رهنما در دانشگاه هنر و معماری هم دوره بوده است.

شهرت محسن کیایی

اولین باری که احساس کردم مردم نوع دیگری به من نگاه می کنند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت آمیز مردم، امضاء خواستن، عکس انداختن و… آن ها برایم خیلی جالب بود. اما زمانی که به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتیم، احساس کردم زیر یک ذره بین بزرگ قرار گرفته ایم و دیگر مثل سابق آزاد نیستیم و نمی توانیم حتی در خیابان پیاده روی کنیم. گفتنی است که همسر محسن کیایی هم هنرمند است و در عرصه عکاسی و گریم فعالیت هنری دارد. او گفته است که همسرم در کارهایم مشوق خوبی برای من هست و البته همکار خوبی هم هست چون بخصوص در عرصه فیلم نامه نویسی گاهی با من دست به قلم می شود.