به گزارش پایگاه خبری نشان :

ایرج طهماسب بازیگر ،مجری و کارگردان ایرانی ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شده است. وی بازیگری ،کارگردانی و نویسندگی کلاه قرمزی و پسرخاله و دختر شیرینی فروش را برعهده داشت. آقای طهماسب به تازگی تصویر جدیدی از همسرش مرجان مدرسی و دخترانش یاسمن و گلناز را منتشر کرده است. در قسمت زیر تصویری از  ایرج طهماسب و دخترانش را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصویر ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

تجلیل از ایرج طماسب در جشنواره قصه گویی

بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، (شنبه ۳۰ آذر) هم‌زمان با شب چله و با حضور قصه‌گویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به کار خود پایان داد.

در ادامه، مرضیه برومند با همراهی موسیقی برنامه عروسکی «خونه مادر بزرگه» وارد صحنه شد. او ابتدا تاکید کرد: «امیدوارم عدالت بهتر در کشور ما رعایت شود و مردم ما مسئولان دلسوزتری داشته باشند و مسئولان از مردم فاصله نگیرند.»

تجلیل مرضیه بروند از ایرج طهماسب

برومند که برای تجلیل از ایرج طهماسب روی صحنه آمده بود، ادامه داد: «اینجا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و من کارم را از اینجا با رضا بابک و بهرام شاه‌محمدلو شروع کردم. جوانی محجوب در آن سال‌ها در کلاس‌های تئاتر شرکت می‌کرد و امروز یکی از بزرگترین هنرمندان این مملکت است. او در «مدرسه موش‌ها» عروسک‌گردان و صداپیشه بود و در سریال «آرایشگاه زیبا» با هم همکاری کردیم. این بازیگر بداخلاق و «لایتچسبک»(!) است، اما برایم عجیب است که مردم تا این حد او را دوست دارند. اکنون هم خبر ندارد که قرار است از او تقدیر شود!»

 

سپس با پخش موسیقی فیلم «کلاه قرمزی»، ایرج طهماسب روی صحنه آمد که ورود او با تشویق پرشور و پی‌درپی حاضران همراه شد.

ایرج طهماسب در صحبت‌هایی کوتاه گفت: «خجالت می‌کشم که روی صحنه می‌ایستم و شما تشویقم می‌کنید و از این بابت بسیار ممنونم.»