به گزارش پایگاه خبری نشان :

سارا و نیکا فرقانی بازیگران دو قولو سریال پایتخت می باشند. آنها سال ۱۳۸۳ در تهران متولد شده اند و نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. سارا و نیکا بازیگری برای اولین بار با حضور در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس تجربه کرده اند. پدر آنها فوتبالیست بود ولی بخاطر حادثه ای که برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه‌های گوناگونی که با رسانه‌ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس‌های زیادی از سارا و نیکا در کنار‌های سگ‌های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا فرقانی

مادر سارا و نیکا در یک مصاحبه گفت راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند. فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

صفحه شخصی سارا و نیکا و فرارو