به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی قائدی بازیکن فوتبال و اهل ایران است. وی هم اکنون در پست وینگر تیم استقلال بازی می کند و بازی در تیم ایران جوان و شاهین را در کارنامه هنری خود دارد. مهدی قائدی فوتبال را از تیم های پایه ایران جوان بوشهر آغاز کرد. او مدتی است که ازدواج کرده و متاهل است. در قسمت زیر استوری جدید مهدی قائدی و همسرش با ماسک بعد از پیروزی را قرار داده ایم. برای مشاهده استوری بازیکن معروف فوتبال در نیک صالحی همراه ما باشید.

 

استوری جدید مهدی قائدی

استوری فوتبالیست معروف و همسرش بعداز پایان بازی با پارس جنوبی جم.

مهدی قائدی بازیکن جوان سابق ایرانجوان و حال حاضر استقلال تهران است . بیوگرافی کامل و عکس های “مهدی قائدی” را می توانید در ادامه بخش ورزشی نمناک در بیوگرافی ورزشکاران مشاهده نمایید.

بیوگرافی کامل مهدی قائدی

  • نام :مهدی
  • نام خانوادگی :قائدی
  • تاریخ تولد :14 آذر 1377
  • محل تولد :بوشهر
  • باشگاه کنونی :استقلال
  • شماره پیراهن :16

 

مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره 25 در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

تصادف شدید مهدی قائدی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود.

jpg