به گزارش پایگاه خبری نشان :

الهه حصاری بازیگر جوان و پرکار ایرانی متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران است. او دو خواهر کوچکتر از خود به نام های المیرا و ملیکا دارد.

VvlM5xuIQMNl
 
الهه حصاری و مادر بسیار جوانش

تحصیلات الهه حصاری

الهه حصاری فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی دارد.

ازدواج الهه حصاری

الهه حصاری تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

الهه حصاری از اولین تجربه بازیگری تا شناخته شدن

در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود.

از فیلم های سینمایی معروف او می توان به "زن ها شگف انگیزند"، "زنان ونوسی، مردان مریخی"، "بی تابی بیتا" در کنار حامد بهداد، "قاعده تصادف" در کنار امیر جعفری، "نقش نگار" در کنار بهرام رادان، "سوفی و دیوانه" در کنار امیر جعفری و به آفرید غفاریان، "کروکودیل و ترانه" در کنار اندیشه فولادوند اشاره کرد.

اولین تجربه بازی در مجموعه تلویزیونی الهه حصاری سریال "هشت و نیم دقیقه" بود که پاییز ۹۵ از شبکه دو شد. وی در نقش یلدا، به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی داستان در کنار بازیگران مطرحی چون سام درخشانی، شبنم قلی خانی، بهرنگ علوی و ... حضور داشت.

الهه حصاری تجربه بازی در مجموعه‌های نمایش خانگی پر مخاطبی چون "شوخی کردم" و "در حاشیه" مهران مدیری را در کارنامه‌ی هنری خود داراست.

و همچنین بازی در مجموعه‌ی پر ستاره "ممنوعه"   در کنار بازیگرانی همچون میلاد کی مرام ، آتیلا پسیانی، فاطمه گودرزی، بهاره افشاری و ... به ایفای نقش پرداخته است.

الهه حصاری، مربی باشگاه ورزشی

الهه حصاری سال هاست در کنار بازیگری ورزش می کند و حتی قبل از ورودش به سینما رشته های مختلف ورزشی را دنبال می کرده است.

این بازیگر جوان و پرانرژی، یوگا را به شکل تخصصی دنبال می کند و چند سال است که مدرک مربیگری این رشته را گرفته و یوگا آموزش می دهد. رشته ای که حصاری معتقد است در رسیدن به آرامش فکری و ذهنی و تمرکز بیشتر تاثیر زیادی دارد.

با یوگا صبورتر شدم

الهه حصاری: یوگا علاوه بر آمادگی بدنی که به فرد می دهد او را به لحاظ ذهنی و روحی هم آرام می کند. من قبل از اینکه یوگا را شروع کنم خیلی زودرنج بودم و در خانواده هم به قول معروف تا می گفتند بالای چشمت ابروست بهم بر می خورد و گریه می کردم. البته طبیعتا در بیرون و محیط های اجتماعی رفتار محکم تری از خودم نشان می دادم.

کارهای سینمایی الهه حصاری

فیلم های سینمایی الهه حصاری

● نقش نگار – ۱۳۹۴

● داره صبح میشه – ۱۳۹۳

● پی ۲۲ – ۱۳۹۳

● نقش نگار – ۱۳۹۲

● قاعده تصادف – ۱۳۹۱

● انتهای خیابان هشتم – ۱۳۹۰

● آزاد راه – ۱۳۹۰

● بیتا بی بیتا – ۱۳۹۰

● زنان ونوسی، مردان مریخی – ۱۳۸۹

● زن‌ ها شگفت انگیزند – ۱۳۸۹

● عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)

● تاکسی نارنجی – ۱۳۸۷

● نطفه شوم – ۱۳۸۶

سریال تلویزیونی و شبکه خانگی الهه حصاری

● شوخی کردم – ۱۳۹۲ – شبکه خانگی

● قلب یخی سری سوم – ۱۳۹۲ – شبکه خانگی

● در حاشیه – ۱۳۹۴ – شبکه خانگی

● هشت و نیم دقیقه – ۱۳۹۵