به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیرمحمد زند بازیگر معروف و متولد سال ۱۳۵۷ در تهران می باشد. او رشته کارگردانی را در دانشگاه رم تحصیل کرده است و پس از آن فیلم یک آن اشتباه را ساخت. او یک خواهر و برادر دارد و از ویژگی های شخصیتی او می توان علاقه به پوشیدن لباس مارک را نام برد. .

خودکفایی امیرمحمد زند

این بازیگر با انتشار عکس زیر نوشت : تمرینِ رنگ کردن  وقتى جایى زندگى میکنى که همه همو رنگ میکنن چاره اى ندارى که رنگ کردن یاد بگیرى ،نه براى نیرنگ با دیگران ، بلکه براى کمتر رنگ شدن

amir-mohammad-zand-3

درباره امیرمحمد زند بیشتر بدانید

امیرمحمد زند متولد ۱ مهر ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است . وی یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر بزرگتر از خود دارد ،خیلی زود توانست مسیرش در دنیای هنر را پیدا کند. او با حضورش در سریال «هزاران چشم» پا به عرصه تصویر گذاشت . امیرمحمد زند فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه لاسپیرز ایتالیا است او همچنین در رشته مهندسی شبکه رایانه ای تحصیل کرده است، علاقمند لباس پوشیدن مارک دار است.

در سال ۷۶ به مدرسه آزاد بازیگری رفت و برای اولین بار به آقای کیانوش عیاری معرفی شد و نقش کوتاهی را در سریال هزاران چشم ایفا کرد.

امیرمحمد زند را می توان یکی از بازیگران توانا برشمرد اما متاسفانه وی بیشتر در فیلم های تلویزیونی ایفای نقش کرده و در سینما حضور بسیار کمرنگی داشته است. ز فعالیتهای هنری اش عبارتند از:هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رویا، خانه مهر، عملیات ۱۲۵، فیلم سرشاخ، قبل از غروب , ستایش و… به ایفای نقش پرداخت.

متهم به قتل در دوران سربازی آقای بازیگر

امیرمحمد زند گفت:من سال ۷۶ تا ۷۷ به سربازی رفتم . در سربازی ام هم اتفاق های عجیب و غریبی افتاد که مثل فیلم بود لبته بگویم که بعدا از آن هم فیلم ساختند همان طور که گفتم دوران سربازی ام در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری شد

در آن دوران اتفاقی افتاد و یکی از هم خدمتی های من خودش را کشت و من شدم متهم به آن اتفاق و این داستان برگرفته شد برای سریال به دنیا بگویید بایستد این سریال زندگی واقعی من بود

هم خدمتی من با اسلحه بنده خودکشی کرد و من متهم به قتل ایشان شدم، ولی بعد از چند وقت فهمیدند که او خودکشی کرده و من تبرئه شدم.