به گزارش پایگاه خبری نشان :

بیوگرافی شیوا خنیاگر:

شیوا خنیاگر در سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. مادرش از مهاجران روسی و پدرش گیلانی بود، یک خواهر و دوبرادر دارد. خانم خنیاگر در سن ۱۹ سالگی مادرش را در یک تصادف از دست داد. که بعد از مرگ مادرش به بیماری افسردگی حاد دچار شده بود. پنج شش سال پس از فوت مادرش، پدر خود را هم در اثر یک بیماری از دست داد.

شیوا خنیاگر فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی در سال ۱۳۶۳ است و همچنین دوره فیلمنامه نویسی را سال ۱۳۶۹ گذراند.

وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۸ با فیلم« عبور از غبار» شروع کرد. چند وقتی بعنوان گوینده رادیو تهران مشغول بکار بود ولی به علت حقوق پائین این کار را رها کرد.

با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی مرگ تدریجی یک رؤیا و ستایش به چهره شناخته شده ای تبدیل شد شیوا خنیاگر در گفتگو ای اعلام کرده که چندین سال است که بیکار بوده و بعد از 30 سال بازیگری هنوز بیمه ندارد.

biography-shiva-khonyagar23

پسر شیوا خنیاگر

ازدواج شیوا خنیاگر:

بعد از ازدواج و تشکیل خانواده و به دنیا آمدن تنها فرزندش به اسم علیرضا تا مدتها کار نکرد، و بعد از چند سال زندگی، از همسرش جدا شد.

در بسیاری از سایت ها ناصر ممدوح هنرپیشه و دوبلور ایرانی بعنوان همسر شیوا خنیاگر معرفی شده است به همین علت چندی پیش این هنرپیشه عکس همسر قبلی خود را منتشر کرد. این هنرپیشه تأکید کرد که این عکس را به خاطر روشن شدن مسئله و برطرف کردن سو تفاهم منتشر نموده است .