به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال افزایش شکایت های مشابه چندین زن از سرنشینان یک دستگاه پژو نقره ای آغاز شد .زنان جوان که بیشتر آنها در منطقه شهر ری و شهرک گلستان به دام دو مرد و یک زن پژوسوار افتاده بودند گفتند: وقتی به عنوان مسافر سوار پژو نقره‌ای شدیم ، یک زن میانسال روی صندلی شاگرد نشسته بود . یک مرد هم در صندلی عقب قرار داشت . ما گمان می کردیم راننده پژو مسافربر است . اما آنها پس از طی مسافتی از جاده اصلی منحرف شدند و پس از کتک زدن پول، طلا و گوشی موبایلمان را سرقت کردند.

تجاوز جنسی

در حالی که شماره شاکی ها به ۳۰ نفر رسیده بود تحقیقات پلیس روز ردیابی پژو نقره ای متمرکز شد.

بعضی از زنان اظهار داشتند ۲ مرد جوان پس از سرقت اموال ،داخل پژو آنها را اذیت هم کرده اند. شواهد نشان می‌داد پلیس احتمالا با یک شبکه خانوادگی روبه روست و دزدان به صورت باندی سرقت هایشان را انجام می دهند.

بعد از چندین ماه تلاش سرانجام پلیس سرنشینان پژو نقره ای را ردیابی و بازداشت کرد. در بررسی‌ها روشن شد دو برادر به همراه مادرشان و گاهی اوقات به همراه دو نفر از دوستانشان نقشه سرقت ها را اجرا می کردند.

در حالی که زن میانسال منکر شرکت در زورگیری ها بود در مواجهه حضوری با شاکی ها لب به اعتراف گشود و گفت همراه دو پسرش دست به زورگیری می زده است.

دو پسر این زن نیز دو نفر از دوستانشان را به عنوان همدست معرفی کردند و گفتند این دو نفر در بعضی از زورگیری ها همراهمان بودند. به این ترتیب برای پنج عضو این شبکه به اتهام آدم ربایی و زورگیری کیفرخواست کیفرخواست صادر شد و آنها در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور قاضی مستشار،دلداری ، پای میز محاکمه ایستادند.

قتل تجاوز جنسی

دزدان خشن وخوش لباس وحشیانه سرقت می کردند

در ابتدای جلسه ۳۰ شاکی که بیشتر آنها زنان جوان بودند درخواست اشد مجازات را مطرح کردند.

یکی از آنها گفت :عصر از محل کارم در شرری به خانه بر می گشتم که سوار پژو شدم. یک زن میانسال روی صندلی شاگرد نشسته بود. من با دیدن زن میانسال مطمئن شدم راننده مسافربر است .اما پس از طی مسافتی فهمیدم به تله دزدان خشن قشنگ افتاده ام . آنها به زور، پول و طلا ها و گوشی موبایلم را سرقت کردند و گریختند.

زن میانسال گفت : قبول دارم در سرقت ها همراه دو پسرم بودم اما من از ابتدا نمی دانستم آنها چه نقشه ای در سر دارند. پس از مدتی آنها مرا تهدید کردند و گفتند اگر می‌خواهم مخارج زندگی‌ام را تامین کنند باید با آنها همراه شوم . به همین خاطر و به اجبار آنها، کنار پسرانم در پژو می نشستم تا آنها از زنان جوان سرقت کنند .

اما دو برادر مدعی شدند مادرشان طراحی نقشه سرقت بوده است. یکی از آنها گفت: مادرمان از ابتدا نیز سرقت می کرد . بعد از این که ما بزرگ شدیم از ما می خواست تا او را همراهی کنیم. دو متهم دیگر اما جرم هایشان را انکار کردند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.