به گزارش پایگاه خبری نشان :

زندگینامه مهتاب کرامتی

 

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد. خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

 

ورود به تلویزیون:

مردان آنجلس

مهتاب کرامتی در سال 1376 زمانی که 27 سال سن داشت در سریال مردان آنجلس نقش هلن همسر ماکسی میلیان را بخوبی ایفا کرد و به شهرت زیادی رسید. او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضور جلوی دوربین و بازی بسیار روان و حرفه ای توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. سریال مردان آنجلس روایتگر اصهاب کهف و خواب 300 ساله آن ها در غار و مشقت هایی که در راه یکتا پرستی با آن روبرو میشوند را روایت میکند که توسط فرج الله سلحشور ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت.

 

 

پوستر-مردان-آنجلس

 

 

ورود به سینما

مردی از جنس بلور:

بعد از شهرت فرواوانی که با بازی در سریال مردان آنجلس بدست آورد بلافاصله برای بازی در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور انتخاب شد و در سال 1377 نخستین کار سینمایی خود را رقم زد. مردی از جنس بلور ساخته سعید سهیلی  روایتگر داستان زندگی یک فرمانده جانباز جنگ است که وارد ماجرایی پیچیده شده و در نهایت اعدام می شود. مهتاب کرامتی در این فیلم با ابوالفضل پور عرب که در آن سالها سوپر استار سینمای ایران بود همبازی است و بازی خوبی را از خود نشان می دهد.

مومیایی 3:
مهتاب کرامتی یک سال بعد از بازی در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور  برای بازی در فیلم مومیایی 3 انتخاب شد و در کنار پرویز پرستویی به ایفای نقش پرداخت.  مومیایی 3 محصول سال 1378 و ساخته محمدرضا هنرمند میباشد، این فیلم ژانری کمدی ، جنایی دارد و درباره سرقت یک مومیایی است که ماجراهای جالبی را رقم میزند.