به گزارش پایگاه خبری نشان :

زندگی شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی متولد ۲۴ دی دهه ۱۳۶۰ در تهران می باشد. وی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و اولین اجرای اش مربوط به نمایش کافه مک آدم به کارگردانی محمود استاد محمد بوده است.

شروع فعالیت هنری شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی از بازیگران تئاتر محسوب می شود که کار هنری خود را با بازی در چند نمایش آغاز کرد. اولین نمایشی که در آن نقش آفرینی کرد کافه مک آدم بوده است.

شیرین اسماعیلی را با بازی در سریال همه چیز آنجاست پا به عرصه بازیگری در مدیوم تلویزیون گذاشته شد و با اینکه از نقش های محوری سریال بود ولی به دلیل پرداخت مناسب نقش و کنش هایی که با خواهرش داشت به خوبی دیده شد.

شهرام شاه حسینی هم با دیدن بازی او در تئاتر چندین بار از وی برای ایفای نقش در سریال های اش دعوت می کند که بنا به دلایلی این همکاری ها تا سریال همه چیز آنجاست شکل نمی گیرد. وی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم حق سکوت به کارگردانی هادی نائیجی بازی کرده است.

شیرین اسماعیلی توانست با بازی در سریال تلویزیونی «همه چیز آنجاست» ساخته شهرام شاه حسینی، خود را بیش از پیش در تلویزیون مطرح کند. دیگر سریال‌ های تلویزیونی که او در آن‌ ها حضور داشته عبارتند از: «محکومین» کاری از حسین قناعت -«هشت و نیم دقیقه» کاری از شهرام شاه حسینی می باشد.

شیرین اسماعیلی در حوزه تصویر هم کارنامه قابل اعتنایی دارد؛ بازی در فیلم فصل نرگس، نیم رخ‌ ها، حق سکوت، ایستگاه قطار و اوقات مشترک آنها از جمله کارهای مهم کارنامه بازیگریش محسوب می شوند.

 

life-shirin-esmaeili-1

 

شیرین اسماعیلی و همسرش مهدی صباغی

ازدواج شیرین اسماعیلی

درباره ازدواج شیرین اسماعیلی هیچ منبع رسمی وجود ندارد اما با توجه به اینستاگرام خانم بازیگر وی با انتشار عکس زیر و دلنوشته وی مشخص می شود ازدواج کرده است و همسرش مهدی صباغی کارگردان تئاتر می باشد.

شیرین اسماعیلی در صحفه شخصی اش با انتشار عکس زیر از همسرش نوشت : نمیدونم میدونی یا نه اما این روزا وقتی کنارتم حس عجیبی دارم یه حس عجیب و خیلی خوب .رفیق نُه ساله روزگار تو رو اصلا عوض نکرده تو صافی و هنوز با وقار داری صبوری میکنی . تو و کنار تو بودن کاملترین تجربه ی خوب زندگیمه.