به گزارش پایگاه خبری نشان :

سعید ناظمی، شوهر خواهر «ماه چهره خلیلی» در خصوص این واقعه تلخ گفت: خانم خلیلی یک سال درگیر سرطان بودند و با آن می جنگیدند و ما به ایشون پیشنهاد دادیم تا برای ادامه درمان به لندن پیش پدر و مادرشون بروند. واقعا در این یک سال با این بیماری مبارزه می کرد و شاید خیلی ها از این موضوع اطلاعی نداشتند.

ناظمی ادامه داد: تا دیشب هم حالشون خیلی وخیم نبوده؛ ولی به گفته پدر و مادرشون، امروز صبح، یکدفعه حال جسمیشون بهم می خورد و متاسفانه به رحمت خدا می روند. در این روزهای آخر متاسفانه بیماری پیشرفت کرده بود و کبد، لوزالمعده و دیگر اعضای بدنش را درگیر کرده بود.

سعید ناظمی با گریه و نارحتی افزود: چون من خودم قبلا درگیر همین بیماری شده بودم خیلی سعی کردم به ایشون امید بدم (با گریه) ولی متاسفانه ماه چهره رو از دست دادیم. خانم خلیلی خیلی امیدوار بود و همیشه با امید زندگی می کرد و برنامه های زیادی برای پسر 6 ساله اش «پرواز» داشت؛ ولی متاسفانه نشد. ماه چهره تا آخرین لحظه، شاد بود، می خندید و امیدوار بود ولی بالاخره باید تسلیم قسمت باشیم. حتما خدا حکمتی در این ماجرا داشته است.

ماه چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان و نوهٔ دختریِ پروین سلیمانی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بود. وی در سریال های معروفی همچون مختارنامه، در چشم باد، کلاه پهلوی و گذر از رنج ها به ایفای نقش پرداخته بود.

دانا