به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور هستند. اگر با دقت به دنیای حیوانات بنگریم چیز‌های زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. وفاداری، درک محبت، نوع دوستی و حتی دوست داشتن غیرهم‌نوع! آن‌ها به راحتی قدرت تشخیص محبت از نفرت را دارند و در برخی مواقع حتی از خود عکس العمل نشان می‌دهند. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان‌های هند رخ داد.

عابر پیاده‌ای که هنگام عبور از خیابان برای یک میمون مزاحمت ایجاد کرده بود بلافاصله با درس عبرت این حیوان روبه رو شد. این عابر که هنگام عبور از پیاده حرکتی زشت در برابر این حبوان انجام داده بود، ناگهان مورد حمله آن قرار گرفت. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که میمون بالای یک دیوار نشسته و سرگرم تماشای خیابان است دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک عابرپیاده در مقابل این حیوان ایستاده و آن را آزار می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که میمون بلافاصله به سمت عابر پرش کرده و او را نقش بر زمین می‌کند. لحظاتی بعد عابر پیاده از روی زمین بلند شده و در حالی که کاملا بهت زده شده است به راه خود ادامه می‌دهد.

 

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تبدیل به ویدئویی داغ شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مادر طبیعت در حال تلافی کردن دوباره همه چیز با انسان‌ها است.»