به گزارش پایگاه خبری نشان :

دنیای تصویرآنلاین: سانجی دات چند روز پیش به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری و تست کرونا داد. اما تست کرونای او منفی اعلام شد.

او دیروز از بیمارستان مرخص شد. براساس خبری که رسانه‌ها منتشر کردند، سانجی دات به بیماری سرطان ریه مرحله چهارم مبتلاست و به زودی برای درمان راهی کشور آمریکا خواهد شد.

پزشک معالج سانجی دات حاضر به اظهار نظر درباره بیماری سانجی دات نشد.اما یکی از کارکنان بیمارستانی که سانجی دات در آن بستری بود ، به رسانه های هند گفت:« وقتی سانجی دات به بیمارستان منتقل شد سطح اکسیژن خونش بسیار پایین بود.تست کرونای او منفی شد. اما بررسی‌ها نشان از سرطان ریه داد.»

سانجی دات خود نیز اعلام کرد که مدتی کوتاه از بازیگری برای معالجه کناره گیری می‌کند.

سانجی دات چندسالی را در زندان سپری کرد. او به اتهام همکاری در نگه داری غیرقانونی اسلحه در دوران بمب گذاری های شهر مومبایی به چند سال زندان محکوم شد. اما به قید وثیقه چندسال آزاد بود و در نهایت دوران محکومیت خود را گذراند.

راج کمار هیرانی به کمک ویدهو وینود چوپرا در مقام تهیه کننده زندگی سانجی کاپور را در فیلم «سانجو» با بازی رانبیرکاپور در نقش سانجی دات به فیلم تبدیل کرد. در «سانجو» به زندگی پرفراز ونشیب سانجی دات از مرگ مادرش نرگس به دلیل سرطان تا اعتیاد او به مواد مخدر و... به تصویر کشیده می شد.