به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، بی احتیاطی برخی از شهروندان به ویژه زنان که در هنگام حضور در بیرون از منزل طلا و جوهرات با خود به همراه دارند امروزه موجب شده تا سارقان برای سرقت با دردسر زیادی مواجه نشوند. اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان‌های مالزی برای زنی جوان رخ داد دلیلی بر درستی این ادعا است.

در این سرقت که در یکی از خیابان‌های تقریبا شلوغ شهر «شاه عالم» مرکز ایالت سلانگور مالزی رخ داد سارق موتورسوار موفق به قاپیدن گردنبند طلای این زن جوان شد. این زن که در وسط خیابان منتظر عبور خودرو‌ها برای ردشدن از عرض خیابان بود ناگهان مورد حمله موتورسوار قرار گرفت و گردنبندش مورد سرقت قرار گرفت.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم یکی از خودرو‌ها تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو زن جوان در حالی که در کنار خیابان ایستاده و قصد دارد با احتیاط از عرض آن عبور کند دیده می‌شود. او سپس خود را به وسط خیابان رسانده و منتظر عبور خودرو‌های لاین مخالف می‌شود. در همین هنگام ناگهان یک موتورسوار از مقابل او عبور کرده و با قاپیدن گردنبند این زن اقدام به فرار می‌کند. قربانی تلاش کرد تا سارق موتورسوار را تعقیب کند، اما بسیار دیر شده بود.