به گزارش پایگاه خبری نشان :
مونا فرجاد متولد فروردین ماه سال ۱۳۶۳ در تهران است ، وی دختر کوچک جلیل فرجاد است و فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری است. وی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد.

 

بیوگرافی مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد. وی دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیشکسوت می باشد است. فرجاد فارغ التحصیل رشته اقتصادنظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1382 با سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد

ازدواج

از ازدواج مونا فرجاد هنوزی اطلاعاتی رسانه ای نشده است.

پرسپولیسی تمام عیار

من یک پرسپولیس تمام عیار هستم. و تمام بازیهای پرسپولیس را دنبال می کنم و لحظه ای که استقلال در بازی ای گل می خورد، شادی می کنم وقتی استقلال در یک بازی گل می خورد، خیلی زیاد ذوق می کنم و خوشحال می شوم و ممتد داد می زنم گـــل گـــل

 

CtaiFfZipiAZ

 

ارتباط با مارال

من و مارال در بازیگری همدیگر را نقد می کنیم؛ بارها پیش آمده که مارال گفته: «مونا مراقب باش غلو نشود!» حتی پدرم هم در این مورد نظر می دهد و به نوعی سعی در رتوش بازی من و مارال دارد. همیشه سعی می کنم گوش شنوایی در مورد نقدهای آنها داشته باشم. چون فکر می کنم کسانی مثل بابا و مارال بدون غرض نقدم می کنند و می دانم که خیر من را می خواهند، آنها نکته هایی را به من می گویند که باعث پیشرفت من می شوند… گرچه نظر من این است که غرض ورزی ها را هم کنار بگذارم، به نظرم باید پتانسیل آن را داشته باشیم که نقدها را بشنویم و بپذیریم و اگر درست باشد خودمان را اصلاح کنیم.

خواهرانه های ما

در هر شغلی رقابت وجود دارد و این موضوع کتمان ناپذیر است. اصلا اگر رقابت وجود نداشته باشد پیشرفتی هم حاصل نمی شود اما همواره سعی مان بر این بوده که رابطه خواهری مان بر همه چیز از جمله همکار بودن و هم شغل بودن مان مقدم باشد. من و خواهرم مارال اکثر اوقات را با هم سپری می کنیم… از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق های جداگانه ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم. الان هم بیشترین وقتم را با او می گذرانم.

بازیگری از دو سالگی

از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

شروع حرفه ای

بازی در سریال مزرعه آفتابگردان در سال ۱۳۸۲ شروع جدی مونا فرجاد در بازیگری بود، سپس با حضور در سریال پرطرفدار خوش رکاب و ساختمان پزشکان شناخته تر شد.

نویسندگی

در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم. شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد. علاقه به کتابخوانی از همان دوران مدرسه جرقه های نویسندگی را در من ایجاد کرد و باعث خوب نوشتن انشاهام شد، وقتی بزرگ تر شدم، مدام از سمت پدر و خواهرم تشویق می شدم که دست به قلم بردارم و فیلمنامه نویسی را تجربه کنم و بالاخره پس از سال ها این اتفاق افتاد و من یک فیلم سینمایی و مینی سریال را نوشتم.

علاقه به مریل استریپ

بازیهای مریل استریپ را دوست دارم چون به نظرم بسیار بی نظیر، توانمند و باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم. خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم.

دلیل حضور کم رنگ تان در سینما

در مقطعی به دلیل برخی مسائل حضورم اندکی کم رنگ شد. من در سال های ۸۱ تا اواخر ۸۸ خیلی پر کار بودم.شرایطی دست به دست هم دادند تا در مقطعی استراحت کنم و ان شاءا… از این به بعد به فعالیتم در سینما ادامه خواهم داد

کارنامه هنری مونا فرجاد

سینمایی

  • چهار انگشت (۱۳۹۷)
  • ماهورا (۱۳۹۵)
  • قرار بعدی همان جا (۱۳۹۲)
  • متل قو (۱۳۹۱)
  • راز فانوس (۱۳۹۱)
  • عاشق (۱۳۸۵)