به گزارش پایگاه خبری نشان :

 رکنا، تحقیقات پلیسی در این پرونده با شکایت والدین پسر نوجوانی آغاز شد. آنها به ماموران گفتند؛ افراد مسلحی پسرمان را ربودند اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدند، چند خیابان پائین‌تر پسرمان را از ماشین به بیرون پرت کرده و متواری شدند.

ماموران در ادامه از پسر نوجوان تحقیق‌کرده و مشخصات آدم‌ربایان را ثبت کردند اما موفق به دستگیری آنها نشدند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که چند ماه بعد دوباره شکایتی در منطقه شهرری به ماموران ارائه شد که با بررسی آن مشخص شد، دزدان مسلح به انبار یک مغازه در شهرری حمله کرده و با تهدید نگهبان، 150 میلیون تومان وسیله سرقت کرده‌اند.

ردپای داور فوتبال در باند سرقت مسلحانه

دزدان مسلح در سومین اقدام مجرمانه خود، یک خودروی مدل بالا را در تهران سرقت کردند. متهمان سد راه راننده شده و با تهدید او را از ماشین پیاده کرده و خودرویش را سرقت کرده بودند.

تحقیقات برای دستگیری دزدان مسلح با کشف چهره‌های آنها با بررسی دوربین‌های مداربسته ، وارد مرحله تازه‌ای شده بود که زنی با مراجعه به ماموران، سرنخ دستگیری متهمان را به آنها داد.

این زن به ماموران گفت: مرد خلافکاری به نام سامان برای این‌که او را با خواسته‌های شوم خود همراه کند، تهدید به اسیدپاشی کرده است.

با بررسی این شکایت مشخص شد، سامان یکی از اعضای باند سرقت‌های مسلحانه است و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

دستگیری داور حرفه ای مسابقات فوتبال در تهران

در بررسی سوابق سامان مشخص شد او شاگرد یکی از داوران بین‌المللی است و کلاس‌های داوری را هم در سطح عالی گذرانده و همراه داور بین‌المللی مدتی بازی‌هایی را سوت زده است. او بعد از مدتی، کار داوری را کنار گذاشته و به سمت کار خلاف رفته بود.

سامان در بازجویی‌ها گفت: من در سرقت‌ها نقشی نداشتم. با اعضای این باند دوست بودم و گاهی همراه‌شان می‌رفتم اما در زمان سرقت‌ها در ماشین می‌نشستم. بعد از این‌که داوری را کنار گذاشتم، معتاد و با این باند همراه شدم.

متهم درباره شکایت زن جوان هم گفت: او عضو باند بود و اموال سرقتی را برای ما می‌فروخت. با او مشکل داشتم و تهدیدش کردم اما با شکایتی که کرد همه را لو داد.

با کمک سامان، 14 عضو دیگر این باند هم دستگیر شدند و پرونده‌شان با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شوند.