به گزارش پایگاه خبری نشان :

رکنا: عضو تیم پزشکی استاد شجریان درباره زمان ترخیص شجریان از بیمارستان، گفت: شرایط و حال عمومی استاد از صبح امروز خوب نیست و تغییری نکرده است. به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توانم درباره زمان ترخیص شجریان، اظهارنظر کنم؛ البته امیدوارم این موضوع به زودی محقق شود.

عضو تیم پزشکی محمدرضا شجریان اعلام کرد از صبح و تا این لحظه سطح هوشیاری استاد شجریان پایین است.

مهرداد بهلولیه عضو تیم پزشکی بررسی وضعیت استاد محمدرضا شجریان در خصوص وضعیت فعلی شجریان ، گفت: استاد شجریان با افت فشار خون و سطح هوشیاری کاملاً پایین که در اصطلاح علمی، آن را سپتیک یا عفونت منتشرشده در بدن می‌نامند، با شرایط ناپایدار با حال عمومی بسیار بد به بیمارستان جم انتقال داده شد.

او اظهار داشت: استاد شجریان که حدود ۴ سال است که با بیماری سرطان کبد دست و پنجه نرم می‌کند باید هر چند ماه یک بار تحت نظر تیم پزشکی قرار گیرد تا مشکلاتش سریع‌تر برطرف شود.

بهلولیه افزود: تا این لحظه سطح هوشیاری شجریان پایین است و به همین خاطر استاد توسط تیم پزشکی بیمارستان جم در بخش آی‌سی‌یو و تحت مراقبت‌های اولیه و ویژه قرار گرفته است.

عضو تیم پزشکی استاد شجریان درباره زمان ترخیص شجریان از بیمارستان، گفت: شرایط و حال عمومی استاد از صبح امروز خوب نیست و تغییری نکرده است. به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توانم درباره زمان ترخیص شجریان، اظهارنظر کنم؛ البته امیدوارم این موضوع به زودی محقق شود