به گزارش پایگاه خبری نشان :

نمناک: بسیاری از متخصصان تغذیه در مورد سرکه سیب به عنوان ابزاری برای کاهش وزن صجبت می کنند. آیا می خواهید بدانید که سرکه سیب چطور می تواند برای کاهش وزن و تناسب اندام مفید باشد؟

رژیم غذایی که بر پایه سرکه سیب باشد ، به شما در کاهش وزن حدود 2 کیلوگرم در هفته کمک می کند، اما هیچ مدرک علمی برای استفاده از سرکه سیب وجود ندارد. همچنین پیدا کردن یک توضیح روشن از این که چطور سرکه سیب به کاهش وزن کمک می کند، دشوار است. اما ما برخی واقعیت ها را داریم پس بیایید شروع کنیم!

سرکه سیب چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

اول از همه، شما باید بفهمید مزایا و اثرات جانبی سرکه سیب قبل از استفاده چیست. اگر شما سرکه را بنوشید، حفره مخاط دهان و معده را می سوزاند ، هم چنین سرکه به طور معکوس بر کیفیت مینای دندان و اسیدیته معده تاثیر می گذارد. استفاده از یک نوشیدنی با اضافه کردن سرکه سیب به شدت برای افراد مبتلا به بیماری های دستگاه گوارش ممنوع است، هم چنین لیستی از ممنوعیت ها برای استفاده سرکه سیب شامل هپاتیت ، اختلال کبد و آلرژی به اجزای نوشیدنی، به خصوص سرکه است.

سرکه سیب منع مصرف وحشتناکی دارد، اما برای کاهش وزن مفید است، سرکه سیب شامل عناصر منحصر به فردی است، دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی است. به طور فعال برای کنترل بیماری های کلیه ها، تیروئید ، و همچنین برای درمان آکنه، یبوست و واریس استفاده می شود. با توجه به این توضیحات ورزش و تناسب اندام نمناک متوجه مزایا و عوارض سرکه سیب شدیم پس روشن است برای استفاده از سرکه سیب با هدف کاهش وزن و لاغری باید ان را به گونه ای مصرف کرد تا مشکلی متوجه دستگاه گوارش نشود.

چگونگی کمک سرکه سیب به کاهش وزن

چگونه می توان از سرکه سیب برای کاهش وزن استفاده کرد؟

با استفاده از سرکه سیب، می توانید وزن خود را در خانه کم کنید و این موضوع عملاً ثابت شده است، اما شما باید درک کنید که چه میزان از آن را می توانید بخورید، قبل یا بعد از وعده های غذایی، میزان و چگونگی رقیق شدن، میزان درصد اسیدی را تعیین کنید و سپس مورد استفاده قرار دهید.

دستورالعمل های ساده ما را دنبال کنید و از اشتباهات کلی اجتناب کنید:

2 قاشق چای خوری سرکه سیب باید قبل از مصرف در 300 میلی لیتر آب رقیق شود ، می توانید یک قاشق چای خوری عسل هم اضافه کنید و آن را نیم ساعت قبل از غذا بنوشید، دهان خود را بعد از نوشیدن با آب تمیز آبکشی کنید، چون سرکه را از دندان ها و لثه ها که مینای آن را می شکند، پاک می کند.

شما باید این نوشیدنی را سه بار در روز مصرف کنید :(صبح با شکم خالی، قبل از ناهار و در شب بنوشید.)

مقدار روزانه نوشیدنی ها نباید از یک لیتر بیشتر باشد ، سرکه سیب باید بیش از 6 درصد اسیدیته داشته باشد، از سرکه سیب در پخت و پز، سس سالاد، اجرای محصولات آرایشی، و غیره استفاده کنید. مهم است که شما باید قبل از شروع دوره با پزشک خود مشورت کنید و بهتر است بدانید کهاگر از قوانین پیروی کنید, بدون آسیب به سلامتی به نتیجه قابل توجهی دست خواهید یافت.

یک شرط مهم برای این روش از دست دادن وزن با استفاده از مواد طبیعی است، شما می توانید سرکه سیب را به شکل کپسول و یا ترکیبی برای کاهش وزن در قفسه های سوپرمارکت ها پیدا کنید. این رژیم غذایی ساده است ، لازم است که از خوردن غذاهای ناسالم و تنقلات (شیرینی, آرد, چرب, شور, و محصولات سرخ شده) اجتناب کنید, مصرف کالری را محدود کنید و سرکه سیب و آب را بنوشید، غذا باید براساس کربو هیدرات ها, پروتئین و فیبر پیچیده باشد.

خوردن میوه های چربی سوز , مانند گریپ فروت و انجیر برای حفظ رژیم غذایی برای یک ماه مفید خواهد بود. مدت زمان این دوره می تواند 1 تا 2 ماه باشد، پس لازم است که استراحت کنید، سایز دور کمر شما لاغرتر می شود و وزن خود را تا 3 - 7 کیلوگرم کم خواهید کرد.

استفاده از سرکه سیب برای کاهش وزن

نسخه ی لاغری راحت و سریع با سرکه سیب:

حالا بیایید در مورد مقدار سرکه برای نوشیدن برای کاهش وزن صحبت کنیم. اگر می خواهید برای کاهش وزن یک نوشیدنی آماده کنید، دو قاشق سوپ خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب با دمای اتاق اضافه کنید، عسل می تواند طعم آن را ملایم تر کند. ترکیبی از سودا و سرکه سیب می تواند مفید باشد، اما در عین حال باعث خنثی شدن اسیدیته می شود. اگر شما عسل و سیر را به نوشیدنی اضافه کنید, مخلوط درمانی خواهید داشت که کاملاً به مبارزه علیه ویروس ها و باکتری ها کمک می کند و البته به شما کمک می کند که وزن خود را هم از دست بدهید.

حالا می دانید چگونه می توان با سرکه سیب وزن کم کرد ؛ به یاد داشته باشید که سرکه سیب می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند، اما درمان اصلی نخواهد بود. شما باید درک کنید که بدون داشتن تغذیه مناسب و تمرینات فیزیکی , به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. بسیاری از داستان های واقعی اثبات کرده اند که فرآیند کاهش وزن سالم یک کار بزرگ است, بنابراین باید سخت تلاش کنید تا بدن مورد نظر و رویایی خود را داشته باشید.

آیا می خواهید سرکه را در خانه آماده کنید؟ فکر می کنید مشکل است؟ باید بگوییم که آماده سازی سرکه سیب طبیعی اصلاً مشکل نیست. ما در بخش تناسب اندام نمناک یک دستورالعمل ساده برای شما ارائه می دهیم که به آیتم های زیر نیاز دارید:

  • 1 کیلوگرم سیب (نوعش مهم نیست)
  • 100 گرم شکر
  • 10 گرم مخمر

آماده سازی سرکه سیب :

سیب را پوست بکنید وسط آن را در بیاورید و میوه ها را تکه تکه کنید. سیب ها را در یک ماهی تابه بریزید و آنها را با شکر (حدود 50 گرم به ازای هر کیلو گرم سیب شیرین و 100 گرم به ازای هر کیلوگرم سیب ترش) و آب بپوشانید، آب باید بیشتر از 5 سانت بالای سیب ها باشد، اجازه دهید تا به مدت30 دقیقه بپزد، مخمر را اضافه کنید، برای 2 هفته ظرف را در مکانی تاریک قرار دهید،هر هفت روز مواد را مخلوط کنید، مایع را پس از 14 روز فیلتر کنید و برای 2 ماه مواد را در جایی نگه دارید.

پس از آن, سرکه آماده استفاده خواهد بود، فقط باید در ظروف شیشه ای نگهداری شود.