به گزارش پایگاه خبری نشان :

 20 مرداد امسال زن جوانی با حضور در اداره پلیس عنوان کرد چند روزی از خواهر 60 ساله اش به نام ثریا بی اطلاع است و نگران سرنوشت خواهرش است.

ناپدید شدن زن صاحبخانه

زن جوان در تحقیقات پلیسی گفت: خواهرم صاحب یک ساختمان 3 طبقه در منطقه نارمک است که خودش در طبقه اول ساختمان زندگی می کند و در 2 طبقه دیگر ساختمان را اجاره داده است.

وی افزود: 2 روز بود که خبری از خواهرم نداشتم و هر چه زنگ زدم جواب نداد و جلوی در خانه اش رفتم و هر چه زنگ خانه را به صدا در آوردم کسی پاسخگو نیست و نگران سرنوشت مرموز خواهرم هستم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای ردیابی زن تنها وارد عمل شدند و وقتی وارد خانه شدند هیچ اثری از ثریا نبود و همه چیز داخل خانه مرتب بود و پلیس با هیچ صحنه مرموزی روبرو نشد.

پیدا شدن جسد زن تنها

کارآگاهان در این مرحله مشخصات ثریا را مورد بررسی قرار دادند اما هیچ بیمارستان و ارگانی اطلاعاتی با مشخصات ثریا نداشت و سرنوشت مبهم این زن در تحقیقات پلیسی به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماجرای پیدا شدن جسد یک زن در اطراف یک کارخانه متروکه در منطقه رودبار قصران شمیرانات به پلیس مخابره شد و ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

تیم پلیسی پس از بررسی جسد پی برد که جسد متعلق به ثریا است و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای افشای راز این جنایت وارد عمل شوند.

قتل به خاطر اجاره خانه

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که مستاجر طبقه سوم خانه ثریا مرد جوانی که با موتور در یک پیک موتوری کار می کند چند ماهی است که اجاره خانه اش را نداده و به خاطر همین موضوع ثریا بارها به جلوی در خانه مرد جوان رفته و با هم اختلاف داشته اند.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان به سراغ بابک 50 ساله بروند و وی به عنوان تنها مظنون پرونده قتل ثریا دستگیر شد.

بابک ابتدا سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند اما خیلی زود سکوتش شکست و به قتل زن صاحبخانه اعتراف کرد.

اعتراف به قتل زن صاحبخانه

بابک 50 ساله صبح امروز سه شنبه 28 مرداد ماه پیش روی بازپرس شفیعی به قتل اعتراف کرد و گفت: در یک پیک موتوری کار می کنم و مدتی بود که نمی توانستم اجاره خانه 2 میلیون تومانی ام را پرداخت کنم و ثریا چند باری به جلوی در خانه ام آمد و خواست تا اجاره خانه را بپردازم اما بدهکار بودم و پولی در بساط نداشتم.

وی افزود: روز 17 مرداد بود که ثریا خواست به جلوی در خانه اش بروم تا در خصوص اجاره خانه عقب افتاده با هم صحبت کنیم، وقتی به جلوی در خانه ثریا در طبقه اول رفتم با هم شروع به صحبت کردیم که جر و بحث بالا گرفت و من در یک لحظه عصبانی شدم و او را به عقب هل دادم.

بابک ادامه داد: ثریا در همان راهرو خانه اش روی زمین افتاد و بیهوش شد، ترسیده بودم و فکر می کردم بیهوش شده به همین خاطر قبل از اینکه کسی متوجه شود او را داخل خانه کشاندم و کلید خانه اش را برداشته و به سرعت از خانه خارج شدم و به محل کارم رفتم.

مرد مستاجر اظهار داشت: شب وقتی به خانه بازگشتم به طبقه اول رفتم و در خانه را باز کرده و وارد خانه شدم، فکر می کردم ثریا به هوش آمده باشد اما ثریا به کام مرگ فرو رفته بود.

بابک گفت: جسد ثریا را با نایلون و یک چادر بسته بندی کرده و داخل صندوق عقب خودروی تیبا خودم گذاشتم و به منطقه رودبار قصران شمیرانات رفته و جسد را در نزدیکی یک کارخانه متروکه رها کردم و به خانه بازگشتم.

وی در پایان گفت: فکر نمی کردم راز این جنایت فاش شود ولی در این مدت عذاب وجدان داشتم و باور کنید قصد قتل نداشتم و همه این ماجرا یک اتفاق بود که از ترس مجبور شدم جسد را به آنجامنتقل کنم.

بنا بر این گزارش، بابک برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است