به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ "حشمت سلیمانی" اظهار داشت: خانمی 57 ساله به این پلیس مراجعه و اظهار کرد پس از بررسی حساب بانکی خود متوجه شدم که مبلغ 65 میلیون ریال از حسابم به صورت غیر مجاز برداشت شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

این مقام سایبری افزود: در بررسی‌های اولیه انجام شده بر روی پرونده، شیوه برداشت از حساب شاکی آشکار و مشخص شد که عامل برداشت غیرمجاز، به اصل کارت بانکی دسترسی داشته است.

عامل برداشت غیرمجاز از حساب/ داماد شاکی بود

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم شناسایی و احضار شد، گفت: متهم که داماد شاکی است در بازجویی اولیه اقرار کرد کارت بانکی مادر زنم در اختیار همسرم بوده و با آن کارت بدون اطلاع آنان مبلغ 65 میلیون ریال به صورت غیر مجاز برداشت کرده‌ام.

این مقام انتظامی یادآور شد: متاسفانه شاکی پرونده کارت و رمز آن را در اختیار دیگران قرار داده و همین اعتماد بی جا منجر به برداشت غیرمجاز از حسابش شده است.

سرهنگ "سلیمانی" ضمن توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، از کاربران خواست: از اعتماد بی جا به افراد بپرهیزند و در صورت مواجهه با هر مشکلی در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

رکنا