به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران: عوامل اصلی موفقیت یک سریال تلویزیونی ، کارگردان آن است. کارگردان باید اطلاعات کافی و مورد نیاز در مورد سریالی که می‌سازد داشته باشد، مثلا اگر سریال جنایی باشد باید پیرامون جرم و جنایت اطلاعات کافی داشته باشد تا سریالش به سریالی موفق تبدیل شود یا اگر سریال او پیرامون مسائل پزشکی است باید در این زمینه اشراف داشته باشد.

در غیر این صورت دست مایه طنز کاربران قرار خواهد گرفت. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از سریال‌های تلویزیونی کشور هند رخ داده است.

سوتی‌های عوامل سازنده سریال تلویزیونی Krishnakoli که از شبکه تلویزیونی zee tv در حال پخش است با واکنش طنز کاربران در فضای مجازی همراه شد. در صحنه‌ای از این سریال در حالی که یکی از شخصیت های سریال به دلیل ایست قلبی و وخامت حالش در بیمارستان بستری شده، پزشکان و پرستاران از فِرچه دستی کف شوی برای انجام عملیات PCR استفاده می‌کنند.

NHYQO5g7eyEe

این در حالی است که در همین صحنه علائم حیاتی بیمار بر روی مونیتور کاملا نرمال است و وخامت حال بیمار را نشان نمی‌دهد. در این صحنه پزشک با دیدن علائم حیاتی بیمار روی مونیتور خطاب به پرستاران می‌گوید: «نمی‌توانم چیزی بگویم، اما ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم.»

 

r8WN16KOBpp1

SBm1lhg87lpV