به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از دیلی میل، خواننده سرشناس آمریکایی که زمانی هوادار جدی دانلد ترامپ بود، مدتی پیش اعلام کرد می‌خواهد وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شود و با ترامپ و جو بایدن رقابت کند. همزمان خبرهایی از اختلاف عمیق و جدی وست با همسرش کیم کارداشیان منتشر و اعلام شد این دو مدت‌هاست دور از هم زندگی می‌کنند.

3s8UjcSOnobL

هر چند در هفته‌های گذشته شایعه شد وست از تصمیم خود برای ورود به کاخ سفید منصرف شده اما تازه‌ترین جنجال او مربوط به عرضه دو کفش ورزشی آدیداس با نام دو فرشته مقرب درگاه خداست. این خواننده متوهم دو کفش ورزشی خود را با نام‌های اسرافیل و عزراییل به بازار عرضه کرده است؛ فرشته‌هایی بسیار محترم که در باور مسلمانان نماینده عدالت و مرگ هستند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر این کفش‌های ورزشی از وست و البته شرکت آدیداس خواسته‌اند زودتر از مسلمانان عذرخواهی و نام کفش‌ها را هم عوض کنند. جنجال این خواننده پرحاشیه در نامگذاری محصول تجاری مردم و رسانه‌ها را یاد اقدام مشابه همسر نامدارش در عرضه نوعی کیمونو انداخت که اعتراض گسترده ژاپنی‌ها را در پی داشت.

V595cApi7CD2

با اینکه کیم کارداشیان خیلی زود ناگزیر شد از تصمیم خود برای تغییر نام تجاری کیمونوها خبر دهد اما پس از مدت‌ها هنوز نام تازه لباس سنتی ژاپنی‌ها اعلام نشده است. ورود وست به تبلیغ کفش‌های ورزشی آدیداس برای هر دو طرف بسیار پرسود بود. با این حال، شاید اشتباه آنها در توهین به باور مسلمانان بازخوردی بسیار منفی داشته باشد.